برگزاری رویداد دیجیتالی بسیج منطقه ۱۵

حامد فراهانی در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج منطقه ۱۵ از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه آغاز شده تا جمعه ۳۰ شهریور به صورت حضوری و شبانه‌روزی و با حضور ۵۳ تیم تخصصی که شامل هشت تیم خانوادگی و ۴۴ تیم خواهر و برادر در کانون فرهنگی ورزشی جوانان […]

حامد فراهانی در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج منطقه ۱۵ از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه آغاز شده تا جمعه ۳۰ شهریور به صورت حضوری و شبانه‌روزی و با حضور ۵۳ تیم تخصصی که شامل هشت تیم خانوادگی و ۴۴ تیم خواهر و برادر در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج مالک ‎اشتر برگزار می‌شود. 
وی افزود: در این رویداد مردمی، تعداد هفت تیم بازی تلفن‌همراه، چهار تیم نرم‌افزار موبایلی و ۴۱ تیم پویانمایی در یک بازه زمانی ۴۸ ساعته، استعداد خود را به نمایش خواهند گذاشت. 
فرهانی تاکید کرد: نفرات برتر این رویداد به رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ راه پیدا کردند و به شرط کسب امتیاز برتر در رویداد استانی، جواز ورود به مرحله کشوری را کسب خواهند کرد. 
دبیر دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج منطقه ۱۵ تهران در پایان خاطرنشان کرد: سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیات همراه با حضور در محل برگزاری این رویداد، از نحوه رقابت شرکت‌کنندگان بازدید کردند.
انتهای پیام/