رژیم صهیونیستی در بحران داخلی و خارجی

به گزارش خبرنگار «سردبیر پرس»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اقشار مختلف مردم وعده نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده را مطرح کردند. اسرائیل یکی از دشمنان دنیای اسلام و مسلمانان است. این یهودیان افراطی، کشور فلسطین را اشغال کرده و با کمک قدرتهای همچون آمریکا با مسلمانان به جنگ می‌پردازند که اتفاقات غزه نمونه بارز […]

به گزارش خبرنگار «سردبیر پرس»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اقشار مختلف مردم وعده نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده را مطرح کردند. اسرائیل یکی از دشمنان دنیای اسلام و مسلمانان است. این یهودیان افراطی، کشور فلسطین را اشغال کرده و با کمک قدرتهای همچون آمریکا با مسلمانان به جنگ می‌پردازند که اتفاقات غزه نمونه بارز و مشهود آن است. و سیاستمداران رژیم صهیونیستی ترس از نابودی دارند و با هر ترفند و روشی با ایجاد تنش می‎خواهند این حکومت ظالم و کودک‌کش را سرپا نگه دارند اما امروزه نشانه‌های نابودی رژیم صهیونیستی اکنون در غزه موجود است و رژیم صهیونیستی به بن‌بست خورد کرده است تاجایی که مردم اسرائیل نیز دیگر این رژیم را نمی‌پسندند و به اعتراض برخاستند. نابودی اسرائیل نزدیک است.
 

رژیم صهیونیستی منتظر مجازات سخت ایران باشد
امیر حیات‌مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی سردبیر پرس گفت: نیرو‌های سفاک رژیم صهیونیستی موج حملات جدیدی را نسبت به کرانه باختری و جنوب لبنان آغاز کرده‌اند، واجب است کشور‌های اسلامی به این موضوع ورود پیدا کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اتحاد کشور‌های مسلمان برای مقابله با نسل‌کشی در غزه تاکید کرد و گفت: وزیرخارجه کشورمان باید با همتایان خود در سایر کشور‌ها جلساتی برگزار کند و آنان را وادار کند جلوی نسل‌کشی در غزه و کرانه باختری را بگیرند.
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما امیدی به اقدام سازمان‌ها، نهاد‌ها و مجامع بین‌المللی برای نجات مردم بی‌دفاع غزه نداریم، افزود: در تاریخ سابقه نداشته چنین جنایاتی علیه یک سرزمین کوچک که سلاح دفاعی خاصی ندارند انجام بگیرد. 
حیات‌مقدم یادآور شد: سلاح مردم بی‌دفاع غزه به هیچ وجه در حد تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی نیست و تنها چیزی که این ملت را سر پا نگاه داشته ایمان و اعتقاد قوی آنان به خداوند است.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه اگر هر کشور اسلامی تنها یک گردان نظامی در اختیار فلسطین قرار دهد، رژیم صهیونیستی قادر به ادامه جنایات خود نخواهد بود، افزود:ایران با تدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت‌های رژیم را خواهد داد. 
حیات‌مقدم ادامه داد: خونخواهی شهادت شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران را وظیفه دینی و ملی می‌دانیم؛ رژیم صهیونیستی باید منتظر مجازات سخت توسط ملت ایران باشد.
 

پیشتازی حزب‌الله در نابودی رژیم صهیونیستی
پیمان فلسفی نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیل «سردبیر پرس»، پیشتازی حزب‌الله در نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شاید روزی حزب‌الله لبنان با ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی کار خودش راآغاز کرد، اما امروز با تمام قوا در مسیر مقاومت مقابل صهیونیست‌ها با تمام قوا ایستادگی و مقاومت می‌کند.
او یادآور شد: شرایطی که امروز برای نابودی رژیم اشغالگر به وجود آمده جبران‌ناپذیر است؛ تمام سعی آنان بر این است که بتوانند مجدد راس قدرت قرار گیرند، اما کور خواندند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حزب‌الله ماورای تصورات صهیونیست‌ها امروزمقابل جنایت‌های رژیم‌خونخوارصهیونیست‌ها ایستاده است و در عملیات‌های اخیر نشان داد که صهیونیست‌ها ضعیف‌تر از آن است که بتوانند ایستادگی کند. 
فلسفی اظهارداشت: رژیم‌های استکباری به خوبی می‌دانند که حزب‌الله امروز با دیروز فرق دارد؛ تمام دنیا باید از وجود نا مبارک صهیونیست جهانی و اسرائیل غاصب و جنایتکار راحت شود و هر چه زودتر زمینه نابودی آن فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه امروزه تروریسم به یکی از ابزار‌های اصلی نظام سلطه برای گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است، گفت: حزب الله هم تجلی قدرت نوظهور جبهه مقاومت اسلامی و هم در خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها به خوبی ایفای نقش می‌کند و همه این مواهب الهی، متأثر از نقش‌آفرینی‌های تأثیرگذار شخصیت بی‌بدیل سیدحسن نصرالله است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حزب الله با انگشت تدبیر سیدحسن نصرالله، در عملیات انتقامی اربعین، ماشه‌ای را کشید که نتیجه آن توسعه باور نابودشوندگی رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل در بازه زمانی همین سال‌ها و بسیار کمتر از مهلت ۲۵ ساله‌ای است که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند، زیرا به تعبیر رهبری، رژیم صهیونیستی برای نابودشدن خودش عجله دارد.
 

شهروندان اسرائیلی از نتانیاهو خسته شدند
حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در باتلاقی عظیم گرفتار شده است، گفت: عملیات طوفان الاقصی یکی از شکست‌های بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی بود که در آن، تعدادی از شهرواندان اسرائیلی اسیر شدند.
وی افزود: بعد از این عملیات، چندین مذاکره بین حماس و رژیم صهیونیستی برای مبادله اسرا و آتش‌بس صورت گرفت که در هر مذاکره، طرف اسرائیلی تلاش کرد که امتیاز بیشتری از حماس بگیرد و به همین دلیل مذاکره به نتیجه  نرسید و همه به دلیل زیاده‌خواهی‌های نتانیاهو بود.
هانی‌زاده تاکید کرد: نتانیاهو به چهره‌ای منفور نزد مردم جهان و حتی مردم اسرائیل تبدیل شده است و برگزاری تجمعات اعتراضی در اراضی اشغالی فلسطین نشان می‌دهد که شهروندان اسرائیلی هم سیاست‌های نتانیاهو به عنوان یک از مقصران طولانی شدن جنگ میان رژیم صهیونیستی و حماس را قبول ندارند. 
کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که تا حصول نتیجه انتخابات آمریکا، آتش‌بس را ادامه دهد و همین امر باعث خشم شهروندان اسرائیلی شده است چرا که آنان آزادی اسرای اسرائیلی را از دولت خود می خواهند و نتانیاهو همچنان در تلاش برای اجرای سیاست‌های شوم خودش. 
وی در پایان گفت: مردم جهان بارها اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های رژیم صهیونیستی که سیاست‌هایی مبنی بر ضدحقوق بشری و انسانیت است، ابراز داشته‌اند و حتی برخی کشورها در تلاش بودند که در مجامع حقوقی و بین‌المللی از رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات ضدحقوق بشری‌اش شکایت کنند و همه این‌ها نشان می دهد که روز به روز به تنفر جامعه جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی افزوده می شود. 
 

رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ جبهه مقاومت باشد
اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس» با بیان اینکه جامعه جهانی باید حمایت بیشتری از مردم مظلوم غزه کنند، گفت: در طول ماه‌های گذشته شاهد به اوج رسیدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه هستیم و این در حالی است که آمریکا به عنوان کشوری که مدعی دروغین حامی حقوق بشر است، نشان داد و اثبات کرد که بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده است و اقداماتش بر علیه حقوق بشر محسوب می‌شود چرا که بار‌ها در شورای امنیت رای به وتوی آتش بس در غزه صادر کرده است. 
وی ادامه داد: برخی از کشور‌ها در دادگاه‌های بین‌المللی بر علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی شکایت کرده‌اند که نسل‌کشی این رژیم منفور ضد حقوق بشر و ضدانسانیت است، اما همچنان شاهد جنایت‌های این رژیم در غزه هستیم. 
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کشور‌های اسلامی در این شرایط که رژیم صهیونیستی گستاخانه برای نسل‌کشی در غزه اقدامات ضدحقوق بشری انجام می‌دهد، نباید سکوت کنند و در محافل بین‌المللی باید شرایطی حاکم شود که منجر به توقف جنگ در غزه شود. 
شاکری تصریح کرد: متاسفانه تصاویر و فیلم‌های غمگینی از غزه منتشر می‌شود که همه برگرفته از جنایت‌هایی است که رژیم صهیونیستی در این سرزمین مرتکب شده است و با اینکه تظاهرات‌های زیادی در سطح جهان بر علیه رژیم جعلی صهیونیستی برگزار شده، اما همچنان شاهد تکرار این جنایت‌ها در غزه هستیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی سال‌هاست که آتش جنگ در سرزمین‌های اشغالی را شعله‌ور کرده  و جبهه مقاومت در تلاش برای خنثی‌سازی این توطئه‌هاست و این رژیم پاسخ این جنایت‌هایش را از جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد. 
انتهای پیام/خ