همراه دولت باشیم

به گزارش «سردبیر پرس»، شهباز حسن‌پور بیگلری با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند باید برای پیشرفت امور به دولت کمک کنیم و در مسیر خدمت رسانی به مردم پشتیبان دولت باشیم. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس […]

به گزارش «سردبیر پرس»، شهباز حسن‌پور بیگلری با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند باید برای پیشرفت امور به دولت کمک کنیم و در مسیر خدمت رسانی به مردم پشتیبان دولت باشیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: امروز مهمترین مسئله کشور معیشت و اقتصاد مردم است که بهبود این وضع در گرو رونق تولید است، مجلس برای بهبود معیشت مردم و ایجاد رونق در حوزه تولید باید همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در کنار دولت و همراه دولت باشد.
حسن‌پور بیگلری اعلام کرد: ما به جای مسکن‌های اقتصادی باید به فکر یک اقدام میان مدت و بلند مدت باشیم، البته در این مسیر بهبود وضع معیشت مردم در کوتاه مدت نیز نباید نادیده گرفته شود و در کنار اقدامات کوتاه مدت باید مسیر کار برای آینده نیز هموار شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که یکی از مهمترین مسائل در حوزه تولید، بازاریابی برای فروش کالا‌های ایرانی به کشور‌ها دیگر است گفت: ما در کنار بازار داخلی ۱۵ کشور همسایه را داریم که هر یک از آن‌ها بازار خوبی برای فروش محصولات ایرانی دارند، باید با افزایش تولید، اقدامات‌لازم برای فروش کالا‌های ایرانی در این بازار‌ها در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام//ح.ع
منبع: ایرنا