فرهنگ اربعین باعث آزادی قدس می‌شود

حجت‌الاسلام سالک کاشانی درگفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی و پیام آن که در راستای استکبارستیزی است، گفت: باید حسینی شد تا بیت‌المقدس آزاد شود و این موضوع به معنای وسیع این کلمه است که همه مسلمین جهان باید در مقابل شیطان بزرگ […]

حجت‌الاسلام سالک کاشانی درگفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی و پیام آن که در راستای استکبارستیزی است، گفت: باید حسینی شد تا بیت‌المقدس آزاد شود و این موضوع به معنای وسیع این کلمه است که همه مسلمین جهان باید در مقابل شیطان بزرگ بایستند، پس این موضوع نوید یک جابجایی قدرت در جهان را می‌دهد و نوید حاکمیت اسلام را در جدول حکومت جهانی قرار می‌دهد.
وی یادآور شد: به تعبیر دیگر اربعین بستر حاکمیت حکومت الله را به سرپرستی امام مهدی(عج) رقم می‌زند، ماهیت این حرکت مبارزه با کفر، شرک، الحاد و نفاق است؛ جهان استکباری این معنا را به خوبی می‌داند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها جهان استکباری هیچ‌گونه تبلیغاتی برای این گردهمایی میلیونی جهانی در رسانه‌های خودشان ندارند، بلکه این واقعه بزرگ را تضعیف و تخریب می‌کنند.
وی یادآور شد: ماهیت فرهنگ اربعین؛ ماهیت «هیهات من الذله» است و به سمتی پیش می‌رود تا جهان را در یک بستر صحیح حاکمیتی قرار دهد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ماجرای اربعین و حضور میلیونی مردم جهان نشان از یک تحول بزرگ برای نجات مسلمین در سطح جهان است و روایات داریم که آزادی بیت‌المقدس از کربلاست.
کاشانی یادآور شد: یکی از شاخصه‌های اربعین رشد گسترده بیداری ملت‌ها در سطح جهان و بیداری مردمی که به سمت کربلا می‌روند، است. این رشد بیداری که جنایت اسرائیل غاصب را روشن‌تر می‌کند؛ دو اتفاق را در بر دارد؛ اول بیان قدرت مسلمین در سایه وحدت کلمه و دوم فروپاشی رژیم صهیونیستی به معنای وسیع کلمه. شیشه حیات استکبار در سرزمین‌های اشغالی ترک برداشته که با یک عملیات وسیع دیگر از بین خواهد رفت و اگر این شیشه در رژیم صهیونیستی از بین برود حیات استکبار جهانی در آمریکا و اروپا از بین خواهد رفت؛ این بسیار ملموس و روشن است؛ وقتی که به مردم مظلوم در غزه نگاه می‌کنیم متوجه میزان بمب‌هایی که بر سر آنان ریخته شده را می‌شویم. به نظرم این بمب‌ها برابر است با بیش از هشت بمب هیروشیما و ناکازاکی؛ این ظلم بزرگ را جز قدرت الهی نمی‌تواند جبران کند.  
انتهای پیام//ح. ع