رفع موانع نوسازی بافت فرسوده در بریانک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» گفت: با پیگیری‌های مدیریت شهری منطقه و انجام هماهنگی‌های لازم، صدور سند برای املاک پلاک‌های قولنامه‌ای تسهیل و نخستین پروانه تخریب و نوسازی با تجمیع ۷ پلاک در بافت فرسوده محله قلعه بریانک صادر شد. وی افزود: در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» گفت: با پیگیری‌های مدیریت شهری منطقه و انجام هماهنگی‌های لازم، صدور سند برای املاک پلاک‌های قولنامه‌ای تسهیل و نخستین پروانه تخریب و نوسازی با تجمیع ۷ پلاک در بافت فرسوده محله قلعه بریانک صادر شد.
وی افزود: در ادامه روند نوسازی صدور پروانه برای املاک ریزدانه و تجمیع در بافت فرسوده با پیگیری‌های معاونت شهرسازی و اداره نوسازی منطقه، معضل چندین ساله املاک متروکه واقع در خیابان شهید چراغی که جولانگاه معتادان متجاهر شده بود، مرتفع شد.
شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: به همین منظور با تجمیع ۷ و ۸ پلاک مجزا با واگذاری گذر‌های میانی اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و اخذ پروانه تخریب و نوسازی صورت گرفته است.
انتهای پیام/