شهید رئیسی با جان و دل خدمت کرد

جمیله علم‌الهدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیل «سردبیر پرس» گفت: ایران پیشرو می‌تواند برای جهان آینده حرف‌های تازه‌ای داشته باشد؛ به نظر می‌رسد شهید رئیسی سهم جذابیت جهانی‌اش به همین دلیلی است که جمهوری اسلامی را خوب معنا کرده است.  همسر شهید جمهور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه […]

جمیله علم‌الهدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیل «سردبیر پرس» گفت: ایران پیشرو می‌تواند برای جهان آینده حرف‌های تازه‌ای داشته باشد؛ به نظر می‌رسد شهید رئیسی سهم جذابیت جهانی‌اش به همین دلیلی است که جمهوری اسلامی را خوب معنا کرده است. 
همسر شهید جمهور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه تعریف شما از چهره فرهنگی مقاومت چیست، افزود: تصور برخی‌ها از مقاومت؛ نظامی است در حالی که مقاومت چهره‌ای فرهنگی دارد.
وی گفت: ایران پیشرو برای جهان آینده، حرف‌های علمی بیشتری دارد، یکی از دلایل جذابیت شهید رئیسی این بود که توانست نسخه‌ای جذاب و عینی و شیرین را از ایران و مقاومت به جهانیان نشان دهد و این چیزی است که حتی اگر برخی نخواسته باشند، مردم آن را با جان و دل درک کردند.
علم‌الهدی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه باید فرهنگ شهادت‌پروری را در مقابل فرهنگ فساد معرفی کنیم، افزود: تا زمانی که نتوانیم این فرهنگ را به خوبی معرفی کنیم نمی‌توانیم به هدفی که داریم برسیم.
همسر شهید جمهور در پایان با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی به بهترین روش توانست جمهوری اسلامی ایران را خوب معنا کند، گفت: وی در کمتر از سه سال موفق شد نسخه عینی، جذاب و شیرین از جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد و مردم با جان و دل آن را درک کردند و باید گفت که شهید رئیسی با جان و دل خدمت کرد.
انتهای پیام/