سواد رسانه‌ای؛ مهمترین مولفه در جنگ نرم

سردار حسین معروفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» اظهارداشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران با آگاهی از قابلیت‌های بزرگ نظام، می‌دانند که اگر دست به حرکتی بزنند گورستان ابدیشان خواهد شد.  سردار معروفی ادامه داد: آنان می‌دانند؛ هرگونه تلاش برای تهدید نظام، منجر به انهدام کامل آنان خواهد شد. […]

سردار حسین معروفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» اظهارداشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران با آگاهی از قابلیت‌های بزرگ نظام، می‌دانند که اگر دست به حرکتی بزنند گورستان ابدیشان خواهد شد. 
سردار معروفی ادامه داد: آنان می‌دانند؛ هرگونه تلاش برای تهدید نظام، منجر به انهدام کامل آنان خواهد شد. به همین دلیل، آنان تمام تلاش خود را برای ایجاد عملیات روانی و جنگ نرم با استفاده از روش‌های ادراکی و شناختی در فضای مجازی به کار می‌گیرند. 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن غیرقابل اطمینان، غیرقابل اعتماد و غیرقابل پیش‌بینی است، تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با استفاده از روش‌های روانی و جنگ نرم در فضای مجازی، ذائقه و رفتار و قلب ملت ما را هدف قرار دهند. نیاز است علیه این دشمن عملیات کرد و مانند جنگ سخت با دشمن درگیر شویم و آنان را ترغیب کنیم. 
وی با تاکید بر اینکه مهمترین موردی که برای مقابله با دشمن به آن نیاز داریم بالا بردن سواد رسانه‌ای در همه عرصه‌ها است، گفت: هرجا مسلمین شکست خوردند یا امام و یا دشمن را نشناختند، جهل علم و جهل عقل شکست را در پی دارد، بنابراین در علم رسانه در حوزه شناخت و مهارت باید امام و دشمن را شناخت. 
سردار معروفی افزود: بسیج مستضعفین و سازمان فضای مجازی بسیج به‌عنوان سازمان فضای مجازی مردم است و با حضور مردم و در راه خدمت به آنان حرکت‌های بسیار زیبای را چندین سال است آغاز کرده که یکی از آن‌ها توانمندسازی در عرصه‌های مختلف است که باعث توانمندی کشور می‌شود. 
وی با اشاره به پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، تصریح کرد: حدود ۲ هزار تیم در سراسر کشور موفق شدند و ۵۰۰ تیم در سطح استان مشارکت کردند و ۱۰۰ تیم در مرکزیت در این رویداد به مدت سه روز فعال هستند و حدود ۷۰۰ نفر با عشق و علاقه ورود کردند. 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین هدف از برگزاری این رویداد را استعدادیابی برای مهارت‌افزایی دانست و گفت: بعد از کشف این استعداد‌ها به اتصال این استعداد‌ها نیازمند هستیم. 
انتهای پیام//