مخبر یکی از کارآمدترین مدیران کشور است

به گزارش «سردبیر پرس»؛ محمدکاظم انبارلویی در گفتگویی درباره عملکرد محمد مخبر در ایام پس از شهادت رئیس‌جمهور اظهار کرد: مخبر یکی از مخلص‌ترین، کارآمدترین و در عین حال کاربلدترین مدیران کشور است و در سمتهای مختلف همچون معاون اولی دولت سیزدهم نمادی از مدیریت انقلابی را به نمایش گذاشت. وی افزود: او در تلخ ترین […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ محمدکاظم انبارلویی در گفتگویی درباره عملکرد محمد مخبر در ایام پس از شهادت رئیس‌جمهور اظهار کرد: مخبر یکی از مخلص‌ترین، کارآمدترین و در عین حال کاربلدترین مدیران کشور است و در سمتهای مختلف همچون معاون اولی دولت سیزدهم نمادی از مدیریت انقلابی را به نمایش گذاشت.
وی افزود: او در تلخ ترین شرایط که کشور فاقد رئیس جمهور و وزیر خارجه بود به درستی انسجام کابینه را حفظ کرد و به گونه ای قوه مجریه را اداره کرد که مردم احساس نکنند که کشور دچار کوچکترین خدشه ای شده است.
انبارلویی تصریح کرد: مخبر تمامی ویژگیهای یک مدیریت انقلابی را در داخل و خارج کشور به نمایش گذاشت و در این ایام دهها پروژه ملی که مربوط به معیشت و توسعه کشور را بود را افتتاح کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی متذکر شد: ماباید قدر چنین مدیرانی را بدانیم و فکر میکنم او در هر جایی از کشور که باشد میتواند منشاء تحول باشد و کارهای بزرگی را برای مردم انجام دهد.
 
انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان