برگزاری برنامه‌های مذهبی در محلات منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی‌اصغر کمالی‌زاده با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران ایشان به ویژه برنامه‌های آئینی، مذهبی این منطقه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های محرم امسال با شعار محوری «آزادگان عالم در خیمه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی‌اصغر کمالی‌زاده با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران ایشان به ویژه برنامه‌های آئینی، مذهبی این منطقه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های محرم امسال با شعار محوری «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» به همت اداره فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.
وی در تشریح این برنامه‌ها گفت: فضاسازی ساختمان منطقه، معاونت ها، نواحی و سرای محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی، حمایت و مشارکت از هیات‌ها و مواکب، برگزاری تجمعات تاسوعا و عاشورا، دیدار با خانواده معزز شهدا، پشتیبانی از دسته‌های عزاداری دهه اول محرم و برپائی چایخانه محبان الرضا(ع) از مهمترین برنامه‌های این روز‌ها است.
شهردار منطقه ۴ گفت: چایخانه محبان الرضا(ع) در فلکه سوم تهرانپارس با توزیع چای، خرما و .. پذیرای عزاداران حسینی در ایام محرم خواهد بود.
کمالی‌زاده در پایان هدف از برپائی این برنامه‌ها را زنده نگه داشتن ماه شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و حمایت از فعالیت‌های مردمی عنوان کرد.
انتهای پیام/