اجرای خط‌کشی ایستگاه‌های اتوبوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری‌پور اظهار کرد: ترافیک به عنوان یکی از چالش‌های اساسی شهر‌های مدرن، به تازگی تبدیل به یک امر ضروری و پراهمیت در برنامه‌ریزی شهری و اداره فضا‌های عمومی شده است. در این مسیر، خط‌کشی خیابان، به‌عنوان یک جزء مهم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمدامین سالاری‌پور اظهار کرد: ترافیک به عنوان یکی از چالش‌های اساسی شهر‌های مدرن، به تازگی تبدیل به یک امر ضروری و پراهمیت در برنامه‌ریزی شهری و اداره فضا‌های عمومی شده است. در این مسیر، خط‌کشی خیابان، به‌عنوان یک جزء مهم و نادیده‌گرفته شده در این معادله پیچیده، نقش بی‌پایانی در بهبود جریان ترافیک، افزایش ایمنی رانندگان، و سهولت دسترسی به امکانات شهری ایفا می‌کنند.
شهردار منطقه ۱۶ بیان کرد: برخورداری از خط‌کشی خیابان به عنوان عوامل ارتقاء در ساختار ترافیک، نه تنها به رانندگان کمک می‌کند تا مسیر‌های خود را بهتر شناخته و تنظیم کنند بلکه در افزایش ایمنی و پیشگیری از تصادفات نیز نقش به‌سزایی ایفا می‌کند. این مقاله با بررسی اصول و مبانی خط کشی خیابان، اهمیت استاندارد‌ها و نکات موثر در طراحی و اجرا، سعی دارد نقش این جزء کوچک، اما حیاتی را در بهینه‌سازی ترافیک شهری بیان کند.
وی افزود: در همین راستا با اجرای طرح تحول خدمت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نسبت به اجرای خط‌کشی طولی و محوری خیابان شهید رجایی که یکی از معبر اصلی و پرتردد سطح منطقه اقدام کرد.
شهردار منطقه ۱۶ گفت: اجرای علائم افقی شامل خط‌کشی محوری، ترسیم علائم نوشتاری، رنگ آمیزی سرعتکاه در محور‌های منتخب طرح تحول خدمت به‌زودی انجام و به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/