مردم به کارنامه نامزد‌های انتخاباتی توجه کنند

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری زمانی اهمیتش چندین برابر می‌شود که نامزد‌های انتخاباتی به وعده‌هایشان عمل کنند، گفت: مردم با مطالعه پیشینه نامزد‌ها می‌توانند به بهترین‌ها رای دهند. وی اظهارداشت: وعده ما ۸ تیرماه پای صندوق‌های رای است؛ تا […]

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری زمانی اهمیتش چندین برابر می‌شود که نامزد‌های انتخاباتی به وعده‌هایشان عمل کنند، گفت: مردم با مطالعه پیشینه نامزد‌ها می‌توانند به بهترین‌ها رای دهند.
وی اظهارداشت: وعده ما ۸ تیرماه پای صندوق‌های رای است؛ تا آن روز مردم فرصت مطالعه پیشینه نامزد‌ها را جزو برنامه هایشان خواهند داشت و در نهایت فردی انتخاب خواهد شد که از نظر مردم، صلاحیت بیشتری داشته باشد و برای رفع مشکلات کشور، با برنامه به میدان رقابت‌های انتخاباتی آمده باشد.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیازمندرئیس جمهور جهادی مانند شهید آیت‌الله رئیسی هستیم، گفت: امیدوارم مردم در روز انتخابات به نامزدی رای دهند که توان اداره کشور را داشته باشد.
افتخاری در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه اگر یک مقدار به عقب برگردیم متوجه می‌شویم که خدمتی که شهید رئیسی برای کشور کرد قابل فراموش نیست، تاکید کرد: مقابله با ویروس کرونا، واردات و تولید واکسن جزو مواردی بود که شهید رئیسی آن‌ها را به خوبی انجام داد و مانع از کشتار قربانیان این ویروس منحوس شد.
وی تصریح کرد: به نظرم نامزد‌های ریاست جمهوری باید ویژگی‌هایی که رهبر فرزانه انقلاب در روز چهاردهم خرداد امسال فرمودند را باید داشته باشند.نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رئیس جمهور جدید آگاهی کاملی باید نسبت به مبانی انقلاب داشته باشد، پرکار باشد، سوابق اجرایی خوب داشته باشد و در نهایت ارتباط خوبی را با مردم کشور برقرار کند.
افتخاری ادامه داد: توجه به معیشت مردم که از همه مهمتر است باید راس توجه رئیس جمهور باشد؛ شهید رئیسی از ابتدای مسئولیتش در سمت رئیس جمهور ثانیه به ثانیه و دغدغه اش خدمت به مردم بود؛ او با حضور در مناطق محروم و ارتباط نزدیک با مردم توانست بر مشکلات فائق آید و آن‌ها را برطرف کند.
وی اظهارداشت: ما باید به دنبال شعار توام با شعور باشیم یعنی شعاری که تبدیل به عمل و مدل مدیریتی شود؛ به جای اینکه فقط برنامه‌های نامزد‌ها را رصد کنیم، باید به کارنامه‌های آنان هم توجه کنیم.
انتهای پیام//ح. ع