شهید آیت‌الله رئیسی؛ هموارکننده مسیر توسعه کشور

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار سیاسی  «سردبیر پرس» اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی مسیر توسعه کشور را هموار کردند و نشان داد که برای عزت و اقتدار کشور باید تلاش کرد. وی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی الگوی خدمتی خوبی برای مدیران کشور هستند؛ اگر الگوی این شهید خدمت را پیش برویم قطعاً آینده […]

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار سیاسی  «سردبیر پرس» اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی مسیر توسعه کشور را هموار کردند و نشان داد که برای عزت و اقتدار کشور باید تلاش کرد.
وی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی الگوی خدمتی خوبی برای مدیران کشور هستند؛ اگر الگوی این شهید خدمت را پیش برویم قطعاً آینده کشور روشن و پر بارتر خواهد بود.
او ادامه داد: با اینکه آیت‌الله رئیسی آسمانی شد امروز شاهد خیر و منفعت اقدامات این شهید والامقام در سراسر کشور هستیم. او با روحیه جهادی که داشتند تمام موانع را شکستند و مسیر تقویت کشور را فراهم و به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کرد که ایران کشوری شکست‌ناپذیر است.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی دستاوردهای بسیاری در دولت انقلابی داشتند، افزود: قطعاً شاهد خدمات شایان این سید بزرگوار در همه عرصه‌ها هستیم؛ این شهید خدمت حتی لحظه‌ای از خدمت به نظام، انقلاب و مردم غفلت نکرد.
جوکار یادآور شد: دولت انقلابی شهید آیت‌الله رئیسی در طول سه سال گذشته حامی محرومان بوده است؛ به‌طوری که در میان آنان حاضر می‌شد و پای حرف و درد و دلشان می‌نشست و دستور لازم را برای حمایت از آنان صادر می‌کرد.
او گفت: شهید رئیسی یک انقلابی به تمام عیار بود؛ مانند او شدن دشوار است چرا که ایشان آن‌وقتی‌که برای توسعه اقتدار نظام و انقلاب می‌گذاشتند لحظه‌ای از آن را برای استراحتشان صرف نمی‌کرد.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت انقلابی شهید آیت‌الله رئیسی در راستای فرامین، تفکرات و اندیشه‌های امام راحل اقدامات خوبی را برای نظام، انقلاب و مردم انجام داد.
او ادامه داد: شهید رئیسی رئیس جمهور جهادی، دلسوز نظام و انقلاب بودند و حمایت از مردم مظلوم شعار او بود.
انتهای پیام//ح.ع