وعده امام(ره)؛ لرزه‌ای بر پیکر رژیم صهیونیستی

یوسف داودی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» اظهارداشت: عملیات «وعده صادق» به مثابه نقطه عطفی در مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی، منجر به احیای بازدارندگی و تقویت موازنه نیروها به نفع ایران و محور مقاومت شد. امام خمینی(ره) بارها اعلام کرده بودند که رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و وعده صادق، حقیقت […]

یوسف داودی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» اظهارداشت: عملیات «وعده صادق» به مثابه نقطه عطفی در مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی، منجر به احیای بازدارندگی و تقویت موازنه نیروها به نفع ایران و محور مقاومت شد. امام خمینی(ره) بارها اعلام کرده بودند که رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و وعده صادق، حقیقت این موضوع را به جهانیان نشان داد که این رژیم نابود شدنی است. 
او یادآور شد: حمله تروریستی این رژیم به سفارت ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی و همراهانش، عبور از یک خط قرمز مهم قلمداد می‌شد که سبب شد ایران با بازبینی در محاسبات پیشین، در گذار از نبرد در «ناحیه خاکستری» تصمیم به اقدام مستقیم و آشکار علیه سرزمین‌های اشغالی فلسطین بگیرد. 
وی یادآور شد: این همان خواسته امام وعده‌های صادق بود و این مرد بزرگ پیش‌بینی ذلالت و فروپاشی رژیم کودک‌کش را کرده بودند. این رژیم کودک‌کش فکر نمی‌کرد که روزی دچار ذلالت شود. 
او ادامه داد: یکی از دستاوردهای «وعده صادق» برای ایران «اعاده حیثیت» بوده است. عملیات «وعده صادق» ایران با اینکه طراحی آن بر اساس یک جنگ نهایی نبود و همه توان و فناوری نظامی در آن بکار نرفته بود، ولی یکبار دیگر قدرت موشکی ایران و نقطه‌زن بودن آن را نشان داد. ایران تنها به اهداف نظامی شلیک کرد و در این حجم از شلیک موشک، دچار خطا در نقطه‌زنی نشد. ضمن اینکه ناتوانی فناوری نظامی اسرائیل را نیز در برابر موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی به نمایش گذاشت. 
وی در ادامه سخنانش به حضور جوانان و نوجوانان را در ارتحال ملکوتی امام راحل را واجب و ضروری دانست و گفت: این حضور از جهات مخلف مولفه‌های آموزنده دارد. 
داودی ادامه داد: مطالعه دیدگاه و اندیشه‌های امام راحل توسط جوانان و نوجوانان برگ زرین مدیریتی خوبی را می‌تواند برای کشور رقم بزند.
نماینده سابق مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر است که امام راحل بنیانگذار آن شد و این مسیر را با شجاعت ایستادگی و رهبری کرد.  
انتهای پیام//ح.ع