رئیس جمهور دلسوزی را از دست دادیم

بیژن نوباوه وطن در گفتگو با خبرنگار سیاسی  «سردبیر پرس» اظهار داشت: آنچه را که ما تا به امروز از آیت‌الله رئیسی دیدیم نیمه پنهانش بود؛ ‌ایشان نگاه ویژه‌ای به محرومان داشتند. او اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی در مدت سه سالی که رئیس جمهور بودند خدمات شایانی را برای کشور و ملت انجام دادند، ‌ایشان نگاه […]

بیژن نوباوه وطن در گفتگو با خبرنگار سیاسی  «سردبیر پرس» اظهار داشت: آنچه را که ما تا به امروز از آیت‌الله رئیسی دیدیم نیمه پنهانش بود؛ ‌ایشان نگاه ویژه‌ای به محرومان داشتند. او اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی در مدت سه سالی که رئیس جمهور بودند خدمات شایانی را برای کشور و ملت انجام دادند، ‌ایشان نگاه ویژه‌ای به پیشرفت کشور داشتند به طوری که جلسات متعددی را با معاونین و وزراء برگزار می‌کردند تا بلکه گره کوچکی از مشکلات ملت ایران و کشور باز کنند. نوباوه وطن در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شهید رئیسی وظیفه‌شناس، خوش سیرت، تکلیف‌گرا و تکلیف‌مدار بودند، گفت: شهید رئیسی در مدت کوتاه ریاست جمهوری و قبل از آن در قوه قضائیه و دادستانی نشان داد نیروی با‌ایمان و معتقد به انقلاب است و ثابت کرد کار‌های نشدنی را به خوبی می‌توان انجام داد؛ معتقدم این خود مایه افتخار برای ملت بزرگ ایران و حتی سایر کشور‌های جهان و حتی کشور‌های غیر مسلمان که امروز مدیریت جهادی شهید رئیسی را تحسین می‌کنند؛ ‌امیدوارم بتوانیم راه این سید بزرگوار را ادامه دهیم. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی بهترین راه را ترسیم کردند‌امید است رئیس جمهور جدید بتواند این راه را ادامه دهد. نوباوه وطن اظهارداشت: بیش از آن که خدمات شهید رئیسی مد نظر ما باشد باید راه و سیره‌ ایشان مد نظر ملت ایران و مسلمانان جهان قرار گیرد. وی ادامه داد: همین حضور مردم در تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی مبین بسیار بالای عزت و اقتدار و دلسوزی‌ او است.
نوباوه وطن، شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی را دلسوز و والا دانست و گفت: حقیقتاً رئیس جمهور دلسوزی را از دست دادیم؛ این شهید والامقام در راه خدمت جان عزیزشان را فدای کشور و ملت کرد.
انتهای پیام/ح.ع