کاخ رویایی پاسداران تهران

به گزارش خبرنگار گروه مناطق «سردبیر پرس»؛ حوالی میدان هروی مرکز تجاری تفریحی تازه سازی وجود دارد که نگاه هر رهگذری را به خود معطوف می‌کند. نام این مجموعه «هدیش‌مال» است که در ادامه به اسم «کاخ‌رویاها» شناخته می‌شود، معنی هدیش جدای از اینکه نام همسر «خشایارشاه» بوده است در ایران باستان اسم کاخ «خشایارشاه» […]

به گزارش خبرنگار گروه مناطق «سردبیر پرس»؛ حوالی میدان هروی مرکز تجاری تفریحی تازه سازی وجود دارد که نگاه هر رهگذری را به خود معطوف می‌کند. نام این مجموعه «هدیش‌مال» است که در ادامه به اسم «کاخ‌رویاها» شناخته می‌شود، معنی هدیش جدای از اینکه نام همسر «خشایارشاه» بوده است در ایران باستان اسم کاخ «خشایارشاه» در مجموعه کاخ‌های تخت‌جمشید است. 
این مجموعه در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع و در ۱۶ طبقه بنا شده است و جزء جدیدترین مراکز خرید و تفریحی تهران به شمار می‌رود؛ فارغ از طراحی و معماری زیبایش، شما می‌توانید از خریدی کامل در این‌جا لذت ببرید چرا که وجود انواع برند‌های معروف در این مجموعه برای هر سلیقه‌ای امکان خرید را فراهم کرده است.
این مجتمع در نزدیکی میدان هروی در شمال شرق تهران واقع شده است، یکی از ویژگیهای بارز این مجتمع وجود مکانی برای گرفتن عکس‌های سلفی است که در فضای داخلی وسط مجتمع در یک فضای خالی با یک دیوار مرتفع گیاهی است.

 به «هدیش‌مال» که بیایید، می‌توانید خرید کنید و هم می‌توانید از یک طبقه فودکورت شامل ۱۴ نوع رستوران و فست فود و یک طبقه کافی‌شاپ آن لذت فراوان ببرید. به علاوه وجود دو طبقه پردیس سینمایی همراه با سالن‌های وی‌آی‌پی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید یک روز خاطره‌انگیز را در کنار خانواده یا دوستانتان به ثبت برسانید. این مجموعه با ۶ طبقه پارکینگ شامل ۷۰۰ جای پارک که دارد خیال شما را بابت پارک خودروتان راحت کرده است.
در واقع این مجموعه شامل؛ یک طبقه هایپر استار به مساحت ۳۰۰۰ متر، یک طبقه اختصاصی هوم‌سنتر به مساحت ۳۰۰۰ متر، یک طبقه فودکورت به مساحت ۳۰۰۰ متر، شامل ۱۴ واحد غذایی و تعداد ۸۰۰ صندلی، یک طبقه مجموعه کافی‌شاپ‌ها، دو طبقه پردیس سینمایی شامل ۶ سالن وی‌آی‌پی و مجموعا ۶۰۰ صندلی، روف‌گاردن (فودکورت تابستانه) و ۶ طبقه پارکینگ شامل ۷۰۰ جای پارک است.
 آدرس: پاسداران، میدان هروی، خ موسوی شرقی، پلاک۱۴‌
انتهای پیام/خ