آغاز خدمات‌رسانی منطقه۸ به زائران حرم مطهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ خدمات‌رسانی عوامل اجرایی با حضور مستمر رؤسا و کارشناسان ادارات معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه و بازدید از روند اقدامات پیش‌بینی شده در برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم از روز شنبه ۵ خرداد ماه آغاز شده است. در این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ خدمات‌رسانی عوامل اجرایی با حضور مستمر رؤسا و کارشناسان ادارات معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه و بازدید از روند اقدامات پیش‌بینی شده در برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم از روز شنبه ۵ خرداد ماه آغاز شده است.
در این راستا نیرو‌های اجرایی معاونت خدمات شهری و ماشین آلات مخصوص رفت و روب و شست‌وشو برای آماده‌سازی فضای محیطی حرم امام راحل(ره) به بهشت زهرا اعزام شده‌اند و هم‌اکنون نیز به صورت روزانه حدود ۱۵ نیروی خدمات شهری و فضای سبز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲، به همراه تجهیزات از جمله دستگاه واترجت نظافت، رفت و روب، علف‌کشی، حذف پاجوش و تنه جوش، لایروبی انهار، جمع‌آوری پسماند، خاک، نخاله و … به بهشت زهرا اعزام می‌شوند.
گفتنی‌است خدمت‌رسانی و اقدامات عوامل اجرایی این معاونت تا پایان برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در محدوده حرم مطهر به زائران ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/