اجرای عملیات همسطح‌سازی در معابر منطقه ۲۱

به گزارش خبرنگار «سردبیر پرس»؛ «عبدالمطلب توجهی» در جمع خبرنگاران گفت: عملیات آسفالت در ۷ هزار و ۳۲۰ مترمربع از معابر منطقه با میزان تقریبی یکهزار و ۳۷ تن آسفالت به روش مکانیزه و روکش دستی در بزرگراه لشگری (مسیر غرب به شرق مقابل خیابان ۷۴) صورت گرفته است. وی در ادامه بیان کرد: عملیات […]

به گزارش خبرنگار «سردبیر پرس»؛ «عبدالمطلب توجهی» در جمع خبرنگاران گفت: عملیات آسفالت در ۷ هزار و ۳۲۰ مترمربع از معابر منطقه با میزان تقریبی یکهزار و ۳۷ تن آسفالت به روش مکانیزه و روکش دستی در بزرگراه لشگری (مسیر غرب به شرق مقابل خیابان ۷۴) صورت گرفته است.
وی در ادامه بیان کرد: عملیات آسفالت در بیش از ۲۹ هزار و ده متر مربع از معابر منطقه با میزان تقریبی ۵ هزار و یک ممیز هفت صدم تن آسفالت به روش مکانیزه و روکش‌دستی در سطح تا کنون انجام شده است.
توجهی در ادامه از انجام مستمر عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت با اولویت معابر بزرگراهی و شریانی گفت: مساحت ۳۳ هزار و ۴۹۸ متر مربع از معابر منطقه با بیش از ۳ هزار و ۴۳۹ تن آسفالت به روش مکانیزه و لکه گیری آسفالت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود آسفالت شد.
وی افزود: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توجه ویژه به مرمت و بهسازی و روسازی آسفالت معابر در سال جاری با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان، با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.
توجهی با تاکید بر اینکه لکه‌گیری و مرمت آسفالت معابر یکی از مطالبات به حق مردم و همچنین از اولویت‌های مدیریت شهری در حوزه نگهداشت شهر است که باعث افزایش ایمنی تردد خودرو‌ها و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان می‌شود، که از ابتدای سال جاری آغاز شده است و به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/