بهسازی معابر مشیریه و رضویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی عبدالحسینی با اشاره به اینکه از ابتدای سال طرح بهسازی معابر اصلی و فرعی ناحیه با توجه به دستور شهردار منطقه همچون سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، گفت: این اقدام با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک، ایمنی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی عبدالحسینی با اشاره به اینکه از ابتدای سال طرح بهسازی معابر اصلی و فرعی ناحیه با توجه به دستور شهردار منطقه همچون سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، گفت: این اقدام با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک، ایمنی در تردد شهروندان و وسایل نقلیه و همچنین بهسازی معابر انجام می‌شود.
عبدالحسینی افزود: پس از بازدید و تهیه لیست آدرس محل‌های لکه گیری تعداد ۳۵ مورد لکه‌گیری در چهار روز گذشته انجام شد. همچنین آدرس‌های دیگر در سطح ناحیه شناسایی شده و در روز‌های آتی لکه‌گیری می‌شوند.
شهردار ناحیه ۴، با اشاره به حجم بالای آسفالت‌ریزی در خیابان‌های شهید صالحی، اعظم، سازمان آب و شهید اسکندرلو گفت: ناحیه ۴، منطقه ۱۵، یکی از نواحی از لحاظ حجم بالای آسفالت در تهران است که این مهم از برکات مشارکت شهروندان با این ناحیه است.
انتهای پیام/