هماورد آخرالزمانی

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در گفتگو با خبرنگار«سردبیر پرس» درباره عاقبت اسرائیل و رژیم صهیونیستی گفت: این روز‌ها سران خون آشام و پلید اسرائیل وقیحانه و بی‌شرمانه در توجیه جنایاتشان اعلام می‌کنند که ما مکلف و موظف به حفظ اسرائیل هستیم و البته برای جبهه‌ی مقابل آن یعنی فراتر از جبهه‌ی مقاومت و جهان اسلام بلکه […]

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در گفتگو با خبرنگار«سردبیر پرس» درباره عاقبت اسرائیل و رژیم صهیونیستی گفت: این روز‌ها سران خون آشام و پلید اسرائیل وقیحانه و بی‌شرمانه در توجیه جنایاتشان اعلام می‌کنند که ما مکلف و موظف به حفظ اسرائیل هستیم و البته برای جبهه‌ی مقابل آن یعنی فراتر از جبهه‌ی مقاومت و جهان اسلام بلکه همه‌ی بشریت روی زمین نیز ناگزیر، چاره و راهی نمی‌ماند جز نابودی این جرثومه فساد و عامل اصلی فتنه‌ها و ناامنی‌ها در سطح منطقه و جهان.
وی ادامه داد: لذا، در این راستا اول باید ذات پلید و نژادپرستانه‌ی اسرائیل را به‌عنوان یک جریان پیچیده و مخوف امنیتی، اطلاعاتی و نظامی، به‌خوبی شناخت تا بتوان نسبت به آن، یکی از دو گزینه را انتخاب نمود. چه آنکه در شرایط فعلی حاکم بر جهان گویا جز انتخاب یکی از این دو گزینه تصور و چاره‌ی دیگری نمی‌توان داشت.
علیزاده افزود: زیرا اولاً، همه چیز در تراز جامعه جهانی به‌ویژه جهان اسلام معطوف گردیده است به اسرائیل و از حیثی به فلسطین و غزه و لبنان و خط مقدم جبهه مقاومت در برابر یزیدیان صهیونیست. ثانیاً، عامل و معین و راضی و ساکت در برابر ترور و جنایت و خون آشامی و نسل‌کشی، شریک هم محسوب می‌شوند و لذا جز دو عنصر حفظ اسرائیل به هر قیمتی و یا محو و نابودی اسرائیل به هر قیمتی، راه دیگری نمی‌شود تصور کرد.
وی بیان کرد: گویا دو راهی خیر و شر و حق و باطل به اوج خود و به عریان‌ترین حالت رسیده است و چه بسا این همان هماورد آخرالزمانی در آستانه ظهور و شکل‌گیری جامعه‌ی در مدخل ظهور آنهم در تراز جامعه بین‌المللی است.
نماینده ولی‌فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) اظهار داشت: هر چند انتخاب مسیر و راه، همچون بیان و تصور آن سخت به نظر می‌آید، اما اگر به اقتضای شرایط زمان احتمال هماوردی دو جبهه شیطان و حق، آنهم با تمام ظرفیت و تجربه تاریخی هر یک، در اولویت توجه باشد به‌راستی چه باید کرد؟ آنهم با این ذهنیت که ساکتین در این شرایط نیز شریک در اهالی راضی و معین و عاملین به ظلم هستند و البته ابتدا باید تکلیف را با این گروه مذبذب و تردیدزده معلوم کرد. 
انتهای پیام/خ