پاسخ سخت در انتظار اسرائیل

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌ علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با وجود شرارت و وحشی‌گری‌های متعددش در منطقه نه راه پیش و نه راه پس دارد، گفت: نکته اول این است که اگر این رژیم خونخوار بخواهد جنگ را تمام کند شکست تاریخیش […]

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌ علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با وجود شرارت و وحشی‌گری‌های متعددش در منطقه نه راه پیش و نه راه پس دارد، گفت: نکته اول این است که اگر این رژیم خونخوار بخواهد جنگ را تمام کند شکست تاریخیش را باید بپذیرد. نکته دوم هم این است که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد جنگ را ادامه دهد آبرویش در سطح جهان بیش از این خواهد رفت و دروغ‌های فراوانی را که اعلام کرده بود بر ملاء خواهد شد.
او اظهارداشت: ادامه جنگ رژیم صهیونیستی مردم را بیدارتر و ظلم آنان را در جهان آشکارتر می‌کند، امروز با رژیمی مواجه هستیم که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است؛ قتل بیش از ۱۶ هزار کودک و ۱۲ هزار زن آبروی شعار‌های غربی را برده است.
نماینده سابق مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه همه می‌دانیم امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی روز به روز گسترده‌تر شده و می‌شود، افزود: مردم مظلوم فلسطین با بهره‌گیری از این مکتب و شجاعت سردار دل‌ها توانستند برگ زرینی را در مقاومت رقم بزنند. رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند مانند سابق ظلم کند چرا که مردم مظلوم فلسطین مانند دژ در برابر تمام جنایت آنان ایستادند.
حجت‌الاسلام علی‌آبادی ادامه داد: اکنون اسرائیل پادگان غرب در قلب جهان اسلام است اگر غرب از این رژیم خونخوار حمایت نکند عملا خط مقدم خودش را در مواجه با جهان اسلام از دست خواهد داد؛ اکنون هم اسرائیل و هم غرب لای منگنه هستند، آنان آبروی شعار‌های بشر دوستانه را برده‌اند و غرب هم باطن خودش را نشان داده است
نماینده سابق مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل به جنگ‌های کوتاه مدت عادت کرده بود و پیروزیش را در جنگ‌های کوتاه مدت و قاطع می‌دید؛ باید بگویم انتقام جمهوری اسلامی ایران قطعی است، اما این راهبرد؛ راهبرد درستی است که ترکیبی از جنگ روانی و سخت را جمهوری اسلامی در پیش گرفته است. اسرائیل اکنون ۴۰ روز به حالت آماده باش و همچنان منتظر پاسخ ایران است خود این یک پاسخ است که اسرائیل به لحاظ روانی دچار مشکلات شده است معتقدم این امر بخشی از پاسخ ایران است و پاسخ اصلی هم که متفاوت از پاسخ‌های دیگر بود به رژیم خونخوار خواهیم داد.
انتهای پیام//ح. ع