همبستگی مسلمانان؛ رمز نابودی رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»؛ حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادداشت ارسالی نوشت: اهل بیت عصمت و طهارت( ع) وجه مشترک مسلمانان جهان است و مولف‌ای برای ایجاد وحدت دربین مسلمانان شناخته می‌شود.  شعار محوری امسال وحدت اسلامی، نجات غزه مظلوم است، انقلاب اسلامی با هفته وحدت و برداشتن اختلاف بین مسلمانان که […]

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»؛ حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادداشت ارسالی نوشت: اهل بیت عصمت و طهارت( ع) وجه مشترک مسلمانان جهان است و مولف‌ای برای ایجاد وحدت دربین مسلمانان شناخته می‌شود.
 شعار محوری امسال وحدت اسلامی، نجات غزه مظلوم است، انقلاب اسلامی با هفته وحدت و برداشتن اختلاف بین مسلمانان که بستری توسط دشمنان اسلام و غول رسانه‌ای برای تفرقه ایجاد شده بود را برداشته و تبدیل به فرصت کرد. وحدت اسلامی به عنوان یک اصل اسلامی همیشه مد نظر بزرگان انقلاب بوده و هست که باید پایدار بماند. مسلمانان با اتحاد در جهان هویت می‌یابند ودیده می‌شوند و با غیرت این هویت را حفظ می‌کنند.
دشمنان، همواره به هر بهانه‌ای به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی بوده‌اند تا مانع رشد جامعه اسلامی وایجاد ضربه به آن شوند بنابراین غیرت و هوشیاری و بصیرت کاری می‌کند که سوژه‌ای برای دشمنان باقی نماند.
جمعیت مسلمانان از حیثی جمعیت اول و در نهایه دوم جهان به لحاظ آمار بشمار می‌رود. این در حالی است که به لحاظ مشکلات و گرفتاری‌هایی که اساساً ریشه در تشتت و تفرقه دارد نیز رتبه اول را داشته و دارد و به عبارتی رکوردار ناملائمات و درد و رنج‌های عارضه از فتنه‌ها و جنگ‌ها و اختلافات عدیده می‌باشد. 
در شرایط امروز جهان که شبکه‌ی مرموز رسانه‌ای وابسته به جبهه استکبار و شیطان و پروپاگاندای تبلیغاتی و امپریالیسم خبری با میدان داری صهیونیزم بین‌الملل و راس فتنه‌های عالم یعنی آمریکای جنایتکار، فاجعه‌ی بی‌سابقه قتل عام مردم مظلوم، و در عین حال مقتدر غزه را با کشتار زنان و کودکان و مردم عادی، از نگاه مردم جهان دور نگهداشته و یا صورت مسئله را به نفع ظالم تغییر و جلوه می‌دهند.
تنها راه برون رفت از این چالش بزرگ و رساندن فریاد مظلومانه مردم فلسطین و حقانیت جبهه مقاومت اسلامی، اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان و به تبع آن دولت‌های مدعی مسلمانی است که می‌تواند دشمن نابکار صهیونیستی و حامیانش را سر جایشان بنشاند.
متاسفانه دشمنان اسلام و مسلمین با همه ذلت و حقارت و ضعفی که دارند به‌دلیل وجود اختلافات مرموز و بعضاً ساخته و پرداخته‌ی جبهه استکبار و عوامل نفوذیش در سطح کشور‌ها و امت اسلامی، برای جهان اسلام حل مشکل غزه‌ی مظلوم و بر چیدن غده سرطانی اسرائیل از پیکره امت اسلام، امری دشوار و پیچیده و پرهزینه تلقی می‌گردد. این در حالی است که اگر ظرفیت‌های جهان اسلام به‌درستی به کار گرفته شود، یک روز هم رژیم خون آشام غاصب صهیونیستی توان ماندن نخواهد داشت.
هر چقدر که کشور‌های اسلامی بتوانند با برادری و همبستگی در محافل بین‌المللی از حقوق مردم مظلوم غزه دفاع کنند، به همان اندازه می‌توانند به پایان دادن به جنگ غزه کمک کنند چرا که رژیم صهیونیستی در غزه بزرگترین جنایت جنگی و بشریت را مرتکب شده و شایسته است که کشور‌های اسلامی با طرح شکایت در محافل حقوقی بین‌المللی، مانع از ادامه خشونت‌ها و جنایت‌های این رژیم جعلی در غزه شوند؛ همانطور که برخی کشور‌های آفریقایی بر علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه طرح دعوای حقوقی کرده‌اند، باید کشور‌های اسلامی و مسلمان هم همین خط را ادامه دهند تا در نهایت مانع از جنایات بزرگ و تاریخی رژیم جعلی صهیونیستی در غزه شوند.
اتحاد و برادری میان کشور‌های اسلامی، رمز ماندگار در نابودی رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل این رژیم جعلی در طول سال‌های گذشته تلاش کرد که با اختلاف‌افکنی در میان کشور‌های اسلامی، از هویت خودش دفاع کند.
آنچه به‌فضل‌الهی امید‌ها را برای محو هرچه زودتر کاخ‌های یزیدی زمان افزایش داده است ایستادگی ملت و جبهه مقاومت فلسطین به پشتوانه مقاومت جهانی است که سران شرک و کفر و نفاق را به‌زودی در محکمه وجدان‌های پاک بشری محکوم نموده و آنان را در سراشیبی سقوط و نابودی قرار خواهد داد ان‌شاءالله.