رژیم صهیونیستی در سراشیبی پایان

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس»؛ خشم جهانی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه روز به روز بیشتر از گذشته می‌شود و باعث شده که مردم جهان با چهره واقعی و شوم این رژیم جعلی آشناتر شوند؛ در این میان همچنان شاهد مقاومت نیروهای اسلامی و جهادی در مقابله با این رژیم منحوس هستیم […]

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس»؛ خشم جهانی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه روز به روز بیشتر از گذشته می‌شود و باعث شده که مردم جهان با چهره واقعی و شوم این رژیم جعلی آشناتر شوند؛ در این میان همچنان شاهد مقاومت نیروهای اسلامی و جهادی در مقابله با این رژیم منحوس هستیم و تا پیروزی کامل، این مقاومت ادامه خواهد داشت. 
 

مقاومت تا نابودی مستکبران ادامه دارد
سردارعلی فدوی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از شکست بزرگی که درتاریخ خود متحمل شدند هنوز درنیامدند، گفت: فکر کشور‌های همپیمانی، چون آمریکا و انگلیس از رژیم غاصب این بود که آنان تا ابد بر مردم مظلوم فلسطین حکمرانی خواهند کرد، اما زهی خیال باطل؛ نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه باعث تحقیرشان در دنیا هم شد.  
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: راه نیرو‌های مقاومت در جهت سرنگونی صهیونیست‌ها ادامه خواهد یافت تا وقتی که این غده سرطانی از نقشه جهان محو شود.  
او با اشاره به اینکه جبهه مقاومت امروز مستحکم‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد، افزود: آسیبی که جبهه مقاومت به صهیونیست‌ها وارد کرد، قابل تقدیر است.
سردار فدوی گفت: در جریان شکست بزرگی که بر رژیم غاصب صهیونیستی وارد شد و از اینکه نتوانست به جبهه مقاومت آسیب برساند، مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین را شهید می‌کند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دلاورمردان جبهه مقاومت راه شهیدان را تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس ادامه خواهند داد.  
وی در ادامه سخنانش با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره مقاومت جبهه مقاومت گفت: ملتی به بزرگی مردم فلسطین، ملتی که در خود غزه سلاح برای مبارزه تولید می‌کند بسیار ارزشمند است.  
او اظهار داشت: به حول و قوه الهی مردم فلسطین پیروز هستند و روزی می‌رسد که نماز را در مسجدالاقصی اقامه کنیم.  
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: زحمات بسیاری بابت این کنگره عظیم کشیده شده بود که بسیار ارزشمند و ماندگار است و معتقدم باید استمرار یابد.  

رژیم صهیونیستی در «باتلاق مرگ»
جعفر قنادباشی درگفتگو با خبرنگارگروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیل «سردبیر پرس»، یکی از دلایل به تأخیر افتادن عملیات ایران برای انتقام از رژیم صهیونیستی را گستردگی و پیچیدگی آن دانست و گفت: پاسخِ فوری، علامت موفقیت نیست؛ صبر، ابتکارعمل و بهره‌بردن از اصل غافلگیری از جمله اصول ایران در حمله نظامی به رژیم صهیونیستی است.
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی درباتلاق مرگ است، گفت: صهیونیست‌ها درجریان ترور شهید هنیه، علاقه‌مند بودند تا ایران با پاسخ‌گویی احساسی و عجولانه، در حالت انفعالی قرار بگیرد و ابتکار عمل را در انتخاب زمان، مکان و چگونگی مجازات آنان را از دست بدهد.
وی اظهارداشت: اگر صهیونیست‌ها در جریان عملیات طوفان‌ الاقصی، عجولانه تصمیم نمی‌گرفتند وارد چنین منجلاب عظیمی نمی‌شدند، حزب‌الله دنبال یک راهبرد کلی با هدف حمایت از مردم غزه است؛ یعنی از حدود ۱۱ ماه پیش که طوفان الاقصی که آغاز شد حزب‌الله یک راهبرد کلی را برنامه‌ریزی کرد و راهبردی را هم که الان در دستور کارشان است، انتقام از تروری صهیونیست‌هاست.
قنادباشی حمله حزب‌الله به مقر‌های تروریستی را اقدامی به جا و زیبا دانست و افزود: این عملیات از ارزش نظامی و اطلاعاتی بسیار بالایی برخوردار است؛ حزب‌الله سعی کرد مقصرین اصلی را به مجازات برساند. این عملیات طوری طراحی شده بود تا تلفات غیرنظامی کمتری بدهد. 
وی با بیان اینکه آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی در حمله ایران و حزب‌الله به آنان بیشتر است، گفت: خوشبختانه جواب دندان‌شکنی داده شد؛ رژیم صهیونیستی بداند ضربه دیگری از سوی ایران در انتظارش است.
قنادباشی اظهارداشت: خاک فلسطین اکنون برای صهیونیست‌ها نا امن است و مانند سابق جرات جولان ندارند؛ اقدام سپاه نوعی بازدارندگی ایجاد کرد و توان ما را به نمایش گذاشت. ما در این عملیات اخیر نشان دادیم که قادر هستیم و می‌توانیم به مراکز خرابکارانه و جاسوسی و عملیاتی گروه‌های تروریستی در هر نقطه منطقه که باشد ضربه وارد کرده و آن‌ها را نابود کنیم و این به معنای توان بازدارندگی است که دشمن را از تکرار جنایات و ادامه مسیرش پشیمان می‌کند.
وی در ادامه سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قدرت دفاعی حزب‌الله در برابر صهیونیست‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید، افزود: قدرت حزب‌الله بسیار بالا و از نظر تجهیزات دفاعی خیلی قوی است؛ یقین و ایمان دارم اگر صهیونیست‌ها آرام ننشینند در اولین فرصت با جواب دندان‌شکن حزب‌الله مواجه خواهند بود.
کارشناس مسائل منطقه خطاب به حامیان صهیونیست‌های خونخوار و کودک‌کش، افزود: منتظرعملیات وعده صادق دو باشید، منطقه را برای حضورتان نا امن می‌کنیم. 

ترس رژیم صهیونیستی از طبل نابودی
سردار ابوالفضل مسجدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به پایانش نزدیک شده است، گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که رژیم صهیونیستی شکننده‌تر از آنی است که نشان می‌دهد و در این عملیات شاهد شکست اطلاعاتی و عملیاتی از سوی این رژیم منحوس بودیم و به همین دلیل این رژیم برای جبران این شکست خود اقدام به کشتار مردم مظلوم غزه کرده است که در میان آن، کودکان و زنان بی‌گناهی را می‌بینیم که در میان سکوت جامعه بین‌المللی، به شهادت می‌رسند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی با اینکه می‌داند که به عنوان یک رژیم منفور در سطح جهانی شناخته شده است و روزانه شاهد تظاهرات مردم جهان بر علیه این رژیم منحوس هستیم، اما همچنان اصرار به جنگ دارد تا در یک جنگ نابرابر، باعث نسل‌کشی در غزه شود. 
سردار مسجدی خاطر نشان کرد: هر چقدر که جلوتر می‌رویم، بیشتر پی به پایان رژیم صهیونیستی می‌بریم، چرا که این رژیم بیش از گذشته ماهیت تروریستی بودن خود را نشان داده است و به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه نیز در راستای اقدامات تروریستی این رژیم منحوس بود. 
فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: حرکت‌های بزرگی همچون حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی که در آن شاهد حضور ملیت‌های مختلف و همچنین مذاهب و ادیات گوناگون هستیم بیانگر و پیام‌آور استکبارستیزی و مقابله با رژیم صهیونیستی است، به همین دلیل باید گفت که امسال پیاده‌روی اربعین حسینی بیش از سال‌های گذشته بر ضد اقدامات رژیم صهیونیستی است. 
وی در پایان گفت: مسئولان کشورمان به خصوص مسئولان وزارت امور خارجه باید بیش از گذشته در مجامع بین‌المللی از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند چرا که رژیم صهیونیستی گستاخ‌تر از گذشته شده است و رفتارهایش نشان از ترس نابودی‌اش محسوب می‌شود که آن را تا مغز و استخوان درک کرده است.
 
انتهای پیام/خ