مرگ رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار «سردبیر پرس»؛ دست و پاها زدن رژیم صهیونیستی در حالی که در منظر عموم مردم جهان چهره‌ای جانی و کودک‌کش دارد امری طبیعی است، این رژیم با توجه به اینکه عالم است به نسل‌کشی و کودک و مظلوم‌کشی‌اش اما با حمایت دولت آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهد.  امروزه که دیگر اسرائیل […]

به گزارش خبرنگار «سردبیر پرس»؛ دست و پاها زدن رژیم صهیونیستی در حالی که در منظر عموم مردم جهان چهره‌ای جانی و کودک‌کش دارد امری طبیعی است، این رژیم با توجه به اینکه عالم است به نسل‌کشی و کودک و مظلوم‌کشی‌اش اما با حمایت دولت آمریکا به جنایات خود ادامه می‌دهد.
 امروزه که دیگر اسرائیل جایگاهی در نگاه مردم ظلم ستیز جهان ندارد اما با ایجاد تشویش و برنامه‌های جدید جنایتکارانه می‌خواهد آخرین تلاش‌های خود را برای حفظ این رژیم انجام دهد در حالی که با وجود جبهه مقاومت حزب‌الله، حماس و مردم ظلم ستیز جهان و طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر نابود می‌شود و این تزلزل را خود دولت اسرائیل به روشنی در حال احساس کردن است.
 

مردم غزه دست از دفاع نخواهند کشید
مجتبی رحماندوست در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: مردم جهان بار‌ها خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه نشان دادند و در سراسر جهان شاهد تجمعات ضدصهیونیستی بوده‌ایم و این تجمعات اعتراضی همچنان ادامه دارد، اما باز می‌بینیم که کشوری همچون آمریکا همچنان حامی رژیم جعلی صهیونیستی است و از سوی دیگر این رژیم خونخوار نیز همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد و ابایی از خشم جهانی ندارد. 
وی ادامه داد: طوفان الاقصی نشان داد که رژیم صهیونیستی که خود را یکی از ابرقدرت‌های جهانی در حوزه اطلاعات و عملیاتی می‌دانست، شکست را قبول کند و برای ترمیم این شکست، اقدام به بمباران و کشتار مردم مظلوم غزه کند، اما باید بداند که مسلمانان جهان نسبت به این جنایت‌ها ساکت نخواهند نشست و سرانجام همه این جنایت‌ها باعث نابودی این رژیم جعلی خواهد شد. 
رحماندوست تاکید کرد: دفاع از کرانه باختری توسط مردم فلسطین اهمیت زیادی دارد و با توجه به تلاش رژیم صهیونیستی برای حضور نظامی در این منطقه باید بگویم که مردم فلسطین هرگز حاضر نخواهند بود که شکست در برابر این رژیم جعلی را تحمل کنند و همچنان مقاومت می‌کنند و در نهایت باعث بیرون راندن این جنایتکاران تاریخ بشریت از خاک خود خواهند شد و اگر این طور نبود، دلیلی نداشت که مردم زیر بمباران‌ها همچنان در شهرهایشان باقی بمانند؛ ماندند، چون معتقد بودند و هستند که پیروزی از آن مردم فلسطین است. 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این جنایت‌های شوم و خونخوارانه رژیم صهیونیستی جای تعجب دارد، هر چند برخی کشور‌های اسلامی و حتی غیراسلامی از طریق دادگاه‌های بین‌المللی اقدام به شکایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی کرده‌اند، اما شورای امنیت همچنان در برابر اقدامات ضدحقوق بشری رژیم صهیونیستی منفعل است.
 

حرکت عقربه‌های حمله
دکترلاله افتخاری درگفتگو با خبرنگارگروه سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی «سردبیر پرس»، گفت: حزب‌الله بدون ساختار اداری و حمایت توانست بر رژیم غاصب صهیونیستی غلبه کند و بسیاری از مراکز آنان را شناسایی و منهدم کند، این یک قدم مبارکی بود که ذهن همه عالم را به خود جلب کرد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت محو اسرائیل از صحنه روزگار تاکید کرد و گفت: حرکت جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله و حماس حرکتی بی‌قید و شرط برای حذف اسرائیل است امیدوارم با تداوم این روند شاهد آزادی خاک فلسطین باشیم.
عقربه‌های حمله در حال حرکت
او اظهارداشت: رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد با ایجاد گنبد آهنین مالک کل دنیا است، اما امروز همگان شاهد ذلالت این رژیم خونخوار هستیم؛ آنان دست و پا می‌زنند تا بلکه ذره‌ای جبران بی‌آبرویی کنند، اما خوشبختانه نتوانستند.
وی خطاب به کشور‌های هم‌پیمانِ اسرائیل گفت: بدانید و آگاه باشید زمانی برای جولان در منطقه ندارید، شما ۷۰ سال با افتخار کامل خاک فلسطین را غصب کردید، ظلم کردید، خونی نبوده که از پیر و جوان و نوجوان نریخته باشید. تاریخ مصرفتان گذشته است، یا خودتان دست از ظلم بردارید و هر چه سریعتر خاک فلسطین را ترک کنید یا اینکه منتظر محو و نابودیتان باشید.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تقریباً همه مراکز نظامی رژیم غاصب صهیونیستی مورد هدف ایران، حزب‌الله و حماس قرار گرفته است.
او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه کشورهایی، چون فرانسه، انگلیس و آمریکا حامی رژیم خونخوار صهیونیستی نیستند؛ بلکه والد آن هستند، افزود: خدا را شاکریم امروز شاهد خفت و خواری این رژیم هستیم.
حمله‌ای با اقتدار به مقر‌های نظامی اسرائیل 
افتخاری با یادآوری این نکته که حمله‌ای با اقتدار به مقر‌های نظامی اسرائیل در راه است، افزود: انتظار برای حمله به مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی از هزار حمله بدتر است، در اولین فرصت حمله را آغاز خواهیم کرد.
او ادامه داد: تا روز حمله قطعاً چیزی از اسرائیل باقی نمانده است امیدوارم تا آن روز حزب‌الله رژیم خونخوار را از صحنه روزگار حذف کرده باشد، اکنون عقربه‌های حمله به مقر‌های نظامی برای حذف اسرائیل به حرکت درآمده است.
 

اسرائیل در مرز فروپاشی است
ناصر امانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»، گفت: موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر انتقام سخت پایدار است؛ اعلام نشدن زمان برای حمله به مقر‌های صهیونیستی کمتر از حمله نیست چرا که آنان ثانیه‌های دردناکی را از ایران برای اینکه کی و چه زمانی حمله می‌کند؛ می‌گذرانند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه اسرائیل در مرز فروپاشی است و ناکارآمدیش به کل کشور‌های هم‌پیمان ثابت شده است، گفت: حزب‌الله در اولین واکنش تنبیهی با نام «عملیات اربعین»، سیستم دفاعی صهیونیست‌ها را از کار انداخت و پس از آن با پهپاد‌های تهاجمی ۱۱ هدف را مورد اصابت قرار داد.
وی اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از نظر ما شکست‌خورده است؛ آنان نمی‌خواهند بپذیرند که شکست خوردند به همین دلیل با ترفند‌های مختلف دنبال این هستند تا به دنیا بگویند همچنان قدرت دستشان است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همانطور که گفتم انتقام سخت در راه است؛ اسرائیل بداند با ترور و کشت و کشتار کودکان نمی‌تواند به قدرت بازگردد. با این حال روز به روز شاهد کاهش هم‌پیمانان رژیم خونخوار صهیونیستی هستیم.
وی توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی و دفاعی را در دنیا بی‌بدیل دانست و افزود: آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس بدانند با کوچکترین حرکت اشتباه مورد هدف قرار خواهند گرفت، با انجام عملیات صادق این کشور‌ها متوجه شدند که ایران اهل حرف نیست بلکه اهل عمل است. 
امانی یادآور شد: رژیم‌های استکباری امروز به این نتیجه رسیدند که ایران؛ هیچ هراسی از تهدید ندارد و در هر جا که لازم باشد جواب دندانشکن خواهد داد.
 

خطر بیخ گوش صهیونیست‌هاست
حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی «سردبیر پرس»، گفت: اسرائیلیان راهی جز فرار و ترک خاک فلسطین ندارند، بدانند در صورت دست و پا زدن در ماندگاری و حرکت وحشیانه «ضربه شست» محکمی خواهند خورد.
کارشناس غرب آسیا، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پایان عمر خود را سپری می‌کند، گفت: حمله ایران و حزب‌الله به مقر‌های نظامی اسرائیل، قدم خوب و به موقعی بود که توانست هیمنه پوشالی آنان را در هم شکند.
وی خطاب به بنیامین نتانیاهو گفت: در محاصره خشم مردم دنیا هستید؛ دست از وحشیگری بردارید و هر چه سریعتر خاکی را که بیش از ۷۰ سال اشغال کردید را ترک کنید در غیر این صورت منتظر عملیات «صادق دو» و «حزب‌الله و حماس» باشید.
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در ۱۰ ماه گذشته بعد از طوفان‌الاقصی با شکست‌های میدانی و نظامی مواجه شدند به همین دلیل نخست‌وزیر صهیونیست‌ها که نتوانسته با استفاده از امکانات گسترده غربی‌ها خصوصاً آمریکا معادله میدان را تغییر دهدٍ دست به این ترور‌ها زده است. 
هانی‌زاده گفت: بر اساس آمار‌ها صهیونیست‌ها بیش از ۲۷ هزار مورد عملیات تروریستی علیه رهبران جنبش‌های مبارز فلسطینی داشتند؛ نمونه آن اسماعیل هنیه بود که از سال‌ها پیش دنبال ترور وی بودند.
وی ادامه داد: ارتش صهیونیستی، چون نتوانسته معادله میدانی را به نفع خودش تغییر دهد؛ شرایط را طوری تغییر داد که بنیامین نتانیاهو برای تغییر وضعیت میدانی و به دلیل فشار‌های بین‌المللی برای پذیرش آتش‌بس تلاشش بر این است که از طریق حمله به حماس حتی در کرانه باختری شرایط را به نفع خودش تغییر دهد، اما اقدامات اخیر حماس چنان بود که آنان نتوانستند اقدام متجاوزانه انجام دهند. 
 انتهای پیام/خ