پزشکیان خلع سلاح کرد

به گزارش «سردبیر پرس»، داریوش قنبری با اشاره به پرهیز دولتمردان از پرداختن به حاشیه‌ها، گفت: حاشیه‌ها را در زمینه‌های مختلف می‌توان دید؛ آقای پزشکیان زمانی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بودند و حتی قبل از اینکه رئیس جمهور شوند بر موضوع وفاق ملی تاکید داشتند.  وی یادآور شد: افرادی تندرو که منافع آنان در […]

به گزارش «سردبیر پرس»، داریوش قنبری با اشاره به پرهیز دولتمردان از پرداختن به حاشیه‌ها، گفت: حاشیه‌ها را در زمینه‌های مختلف می‌توان دید؛ آقای پزشکیان زمانی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بودند و حتی قبل از اینکه رئیس جمهور شوند بر موضوع وفاق ملی تاکید داشتند. 
وی یادآور شد: افرادی تندرو که منافع آنان در ستیز تعریف شده در تلاش هستند تا استراتژی وفاق ملی را به چالش بکشند.عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری تصریح کرد: دولت چهاردهم می‌تواند با ادامه مسیر وفاق و با درایت و عقلانیت از چالش‌هایی که توسط عده‌ای خاص ایجاد می‌شود، عبور کند.
او تاکید کرد: هیچ دولتی بدون چالش نبوده و نیست. دولت چهاردهم می‌تواند با ادامه همین مسیر و با درایت و عقلانیت از چالش‌هایی که عده خاصی آن را ایجاد می‌کنند که خوشبختانه تعداد آنان نیز محدود است، عبور کند. از حسن تصادف تعداد مخالفان دولت آنقدر چشمگیر نیست؛ رئیس مجلس نیز چندی پیش به این مسئله به خوبی اشاره کردند که تخریب دولت خلاف مسیری است که تعریف شده و در راستای منافع کشور نیست.
وی بیان کرد: حل مسائل و مشکلات اقتصادی مردم و تلاش در جهت ایجاد امید برای آینده‌ای بهتر می‌تواند به تقویت وفاق کمک کند. اگر دولت در این مسیر حرکت کند دیگر لازم نیست نگران حاشیه‌های اقلیتی که به دنبال ستیز با دولت هستند باشد. نهایتا سودی نصیب این افراد نیز نخواهد شد.
این فعال سیاسی اعلام کرد: از نگاه بنده آقای پزشکیان این ظرفیت را دارد که شعار وفاق خود را تبدیل به یک استراتژی امید آفرین برای آینده کشور کند و به این سمت برود که در وهله اول مشکلات اقتصادی مردم را حل کند. به هر حال موانعی که بر سر حل مشکلات اقتصادی مردم وجود دارد باید برطرف شود. رفاه نسبی مردم، اشتغال و سرمایه گذاری در جهت تولید می‌تواند وفاق را تقویت کند. حاشیه‌های یک اقلیت خاص نباید خیلی مورد توجه دولت قرار بگیرد، دولت باید بر حل مسائل مهم جامعه و کشور تمرکز داشته باشد.
انتهای پیام//ح. ع
منبع: ایسنا