احداث پروژه ورزشی امامزاده یحیی(ع)

به گزارش «سردبیر پرس»؛ وحیدرضا انارکی در گفتگویی گفت: این مجموعه در زمینی به وسعت هزار و ۱۳۰ مترمربع و زیربنای ۳ هزار و ۷۷۳ مترمربع در حال ساخت است. وی با اشاره به اینکه پروژه در ۲ بلوک شامل یک بلوک ۲ طبقه و یک بلوک پنج طبقه در حال ساخت است، افزود: بلوک […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ وحیدرضا انارکی در گفتگویی گفت: این مجموعه در زمینی به وسعت هزار و ۱۳۰ مترمربع و زیربنای ۳ هزار و ۷۷۳ مترمربع در حال ساخت است.
وی با اشاره به اینکه پروژه در ۲ بلوک شامل یک بلوک ۲ طبقه و یک بلوک پنج طبقه در حال ساخت است، افزود: بلوک اول این مجموعه در طبقه اول، کاربری استخر و طبقه دوم ویژه ورزش‌های توپی است.
همچنین در بلوک پنجم طبقه دوم هم با ۲ طبقه زیر زمین با کاربری سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، رختکن و موتورخانه و سه طبقه روی زمین در با کاربری سالن بدن سازی و ورزش‌های رزمی، سالن کشتی، لابی ورودی و نگهبانی و پارکینگ استفاده خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد: بهره برداری از این مجموعه ورزشی با توجه به قرارگیری پروژه در محله‌ای پرتراکم از نظر جمعیتی، باعث افزایش سرانه فضا‌های ورزشی سطح شهر تهران به ویژه در منطقه ۱۲ خواهد شد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات این منطقه در حوزه بهسازی معابر گفت: به دلیل مجاورت محور ظهیرالاسلام با مدرسه نابینایان خزائلی و مرکز رودکی، پیاده‌روسازی این محور به متراژ ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اجرای مسیر ویژه روشندلان در دستور کار معاونت فنی و عمران منطقه قرار گرفته که در سال گذشته ضلع شرقی آن به اتمام رسیده است.
انتهای پیام/منبع: ایرنا