خطر بیخ گوش صهیونیست‌هاست

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی «سردبیر پرس»، گفت: اسرائیلیان راهی جز فرار و ترک خاک فلسطین ندارند، بدانند در صورت دست و پا زدن در ماندگاری و حرکت وحشیانه «ضربه شست» محکمی خواهند خورد. کارشناس غرب آسیا، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پایان عمر خود را سپری می‌کند، […]

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی «سردبیر پرس»، گفت: اسرائیلیان راهی جز فرار و ترک خاک فلسطین ندارند، بدانند در صورت دست و پا زدن در ماندگاری و حرکت وحشیانه «ضربه شست» محکمی خواهند خورد.
کارشناس غرب آسیا، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پایان عمر خود را سپری می‌کند، گفت: حمله ایران و حزب‌الله به مقر‌های نظامی اسرائیل، قدم خوب و به موقعی بود که توانست هیمنه پوشالی آنان را در هم شکند.
وی خطاب به بنیامین نتانیاهو گفت: در محاصره خشم مردم دنیا هستید؛ دست از وحشیگری بردارید و هر چه سریعتر خاکی را که بیش از ۷۰ سال اشغال کردید را ترک کنید در غیر این صورت منتظر عملیات «صادق دو» و «حزب‌الله و حماس» باشید.
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در ۱۰ ماه گذشته بعد از طوفان‌الاقصی با شکست‌های میدانی و نظامی مواجه شدند به همین دلیل نخست‌وزیر صهیونیست‌ها که نتوانسته با استفاده از امکانات گسترده غربی‌ها خصوصاً آمریکا معادله میدان را تغییر دهدٍ دست به این ترور‌ها زده است. 
هانی‌زاده گفت: بر اساس آمار‌ها صهیونیست‌ها بیش از ۲۷ هزار مورد عملیات تروریستی علیه رهبران جنبش‌های مبارز فلسطینی داشتند؛ نمونه آن اسماعیل هنیه بود که از سال‌ها پیش دنبال ترور وی بودند.
وی ادامه داد: ارتش صهیونیستی، چون نتوانسته معادله میدانی را به نفع خودش تغییر دهد؛ شرایط را طوری تغییر داد که بنیامین نتانیاهو برای تغییر وضعیت میدانی و به دلیل فشار‌های بین‌المللی برای پذیرش آتش‌بس تلاشش بر این است که از طریق حمله به حماس حتی در کرانه باختری شرایط را به نفع خودش تغییر دهد، اما اقدامات اخیر حماس چنان بود که آنان نتوانستند اقدام متجاوزانه انجام دهند. 
انتهای پیام//ح. ع