اسرائیل در مرز فروپاشی است

ناصر امانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»، گفت: موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر انتقام سخت پایدار است؛ اعلام نشدن زمان برای حمله به مقر‌های صهیونیستی کمتر از حمله نیست چرا که آنان ثانیه‌های دردناکی را از ایران برای اینکه کی و چه زمانی حمله می‌کند؛ می‌گذرانند. […]

ناصر امانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»، گفت: موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر انتقام سخت پایدار است؛ اعلام نشدن زمان برای حمله به مقر‌های صهیونیستی کمتر از حمله نیست چرا که آنان ثانیه‌های دردناکی را از ایران برای اینکه کی و چه زمانی حمله می‌کند؛ می‌گذرانند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه اسرائیل در مرز فروپاشی است و ناکارآمدیش به کل کشور‌های هم‌پیمان ثابت شده است، گفت: حزب‌الله در اولین واکنش تنبیهی با نام «عملیات اربعین»، سیستم دفاعی صهیونیست‌ها را از کار انداخت و پس از آن با پهپاد‌های تهاجمی ۱۱ هدف را مورد اصابت قرار داد.
وی اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از نظر ما شکست‌خورده است؛ آنان نمی‌خواهند بپذیرند که شکست خوردند به همین دلیل با ترفند‌های مختلف دنبال این هستند تا به دنیا بگویند همچنان قدرت دستشان است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همانطور که گفتم انتقام سخت در راه است؛ اسرائیل بداند با ترور و کشت و کشتار کودکان نمی‌تواند به قدرت بازگردد. با این حال روز به روز شاهد کاهش هم‌پیمانان رژیم خونخوار صهیونیستی هستیم.
وی توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی و دفاعی را در دنیا بی‌بدیل دانست و افزود: آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس بدانند با کوچکترین حرکت اشتباه مورد هدف قرار خواهند گرفت، با انجام عملیات صادق این کشور‌ها متوجه شدند که ایران اهل حرف نیست بلکه اهل عمل است. 
امانی یادآور شد: رژیم‌های استکباری امروز به این نتیجه رسیدند که ایران؛ هیچ هراسی از تهدید ندارد و در هر جا که لازم باشد جواب دندانشکن خواهد داد.
انتهای پیام//ح. ع