صدای «بی‌صدایان» باشیم

به گزارش «سردبیر پرس»، دکتر مسعود پزشکیان در مراسم تکریم بهرام عین اللهی وزیر سابق و معارفه محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که علمش را ندارند و وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند باید کجا بروند. رئیس‌جمهوربا […]

به گزارش «سردبیر پرس»، دکتر مسعود پزشکیان در مراسم تکریم بهرام عین اللهی وزیر سابق و معارفه محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که علمش را ندارند و وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند باید کجا بروند.
رئیس‌جمهوربا اشاره به اینکه کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، گفت: منش دولت چهاردهم این است که صدای بی صدایان باشد.
او اظهارداشت: چهارچوب طوری طراحی شود که خدمت به مردم در آن شکل بگیرد، امیدوارم مجموعه پزشکی، پرستاری و ارائه خدمات طوری باشد که دست‌به‌دست هم دهند و رضایت مردم را جلب کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه کشور را قرار نیست کارخانه‌ها درست کنند، تصریح کرد: این آدم‌ها هستند که کشور را درست می‌کنند این آدم‌ها هستند که کارخانه‌ها، صنعت و امنیت و همه چیز را درست می‌کنند.
پزشکیان ادامه داد: اگر به نخبگان، دانشمندان و اساتیدمان احترام نگذاریم، امکان ندارد مملکت را به جایی برسانیم که باید برسد. کسی که در این مملکت نخبه و عالم است، باید درد مردم درد او شود ولی باید ما هم بدانیم که این آدم دارد برای این مملکت و این مردم کار می‌کند نه اینکه آنها را فراری بدهیم و به آنها امر و نهی بکنیم
وی افزود: از همه مسئولان درخواست می‌کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب‌های علمی و با شاخص‌هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم.
انتهای پیام//ح. ع