رژیم صهیونیستی در «باتلاق مرگ»

جعفر قنادباشی درگفتگو با خبرنگارگروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیل «سردبیر پرس»، یکی از دلایل به تأخیر افتادن عملیات ایران برای انتقام از رژیم صهیونیستی را گستردگی و پیچیدگی آن دانست و گفت: پاسخِ فوری، علامت موفقیت نیست؛ صبر، ابتکارعمل و بهره‌بردن از اصل غافلگیری از جمله اصول ایران در حمله نظامی به رژیم صهیونیستی […]

جعفر قنادباشی درگفتگو با خبرنگارگروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیل «سردبیر پرس»، یکی از دلایل به تأخیر افتادن عملیات ایران برای انتقام از رژیم صهیونیستی را گستردگی و پیچیدگی آن دانست و گفت: پاسخِ فوری، علامت موفقیت نیست؛ صبر، ابتکارعمل و بهره‌بردن از اصل غافلگیری از جمله اصول ایران در حمله نظامی به رژیم صهیونیستی است.
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی درباتلاق مرگ است، گفت: صهیونیست‌ها درجریان ترور شهید هنیه، علاقه‌مند بودند تا ایران با پاسخ‌گویی احساسی و عجولانه، در حالت انفعالی قرار بگیرد و ابتکار عمل را در انتخاب زمان، مکان و چگونگی مجازات آنان را از دست بدهد.
وی اظهارداشت: اگر صهیونیست‌ها در جریان عملیات طوفان‌ الاقصی، عجولانه تصمیم نمی‌گرفتند وارد چنین منجلاب عظیمی نمی‌شدند، حزب‌الله دنبال یک راهبرد کلی با هدف حمایت از مردم غزه است؛ یعنی از حدود ۱۱ ماه پیش که طوفان الاقصی که آغاز شد حزب‌الله یک راهبرد کلی را برنامه‌ریزی کرد و راهبردی را هم که الان در دستور کارشان است، انتقام از تروری صهیونیست‌هاست.
قنادباشی حمله حزب‌الله به مقر‌های تروریستی را اقدامی به جا و زیبا دانست و افزود: این عملیات از ارزش نظامی و اطلاعاتی بسیار بالایی برخوردار است؛ حزب‌الله سعی کرد مقصرین اصلی را به مجازات برساند. این عملیات طوری طراحی شده بود تا تلفات غیرنظامی کمتری بدهد. 
وی با بیان اینکه آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی در حمله ایران و حزب‌الله به آنان بیشتر است، گفت: خوشبختانه جواب دندان‌شکنی داده شد؛ رژیم صهیونیستی بداند ضربه دیگری از سوی ایران در انتظارش است.
قنادباشی اظهارداشت: خاک فلسطین اکنون برای صهیونیست‌ها نا امن است و مانند سابق جرات جولان ندارند؛ اقدام سپاه نوعی بازدارندگی ایجاد کرد و توان ما را به نمایش گذاشت. ما در این عملیات اخیر نشان دادیم که قادر هستیم و می‌توانیم به مراکز خرابکارانه و جاسوسی و عملیاتی گروه‌های تروریستی در هر نقطه منطقه که باشد ضربه وارد کرده و آن‌ها را نابود کنیم و این به معنای توان بازدارندگی است که دشمن را از تکرار جنایات و ادامه مسیرش پشیمان می‌کند.
وی در ادامه سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قدرت دفاعی حزب‌الله در برابر صهیونیست‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید، افزود: قدرت حزب‌الله بسیار بالا و از نظر تجهیزات دفاعی خیلی قوی است؛ یقین و ایمان دارم اگر صهیونیست‌ها آرام ننشینند در اولین فرصت با جواب دندان‌شکن حزب‌الله مواجه خواهند بود.
کارشناس مسائل منطقه خطاب به حامیان صهیونیست‌های خونخوار و کودک‌کش، افزود: منتظرعملیات وعده صادق دو باشید، منطقه را برای حضورتان نا امن می‌کنیم. 
انتهای پیام/ح.ع