حفر ۷ حلقه چاه جذبی در منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آبماندگی در زمان بارش‌های فصلی در معابر و مشکلات زیست محیطی ناشی از آن طرح توسعه و ساماندهی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی اجرایی شد. به گفته این مسئول هفت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آبماندگی در زمان بارش‌های فصلی در معابر و مشکلات زیست محیطی ناشی از آن طرح توسعه و ساماندهی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی اجرایی شد.
به گفته این مسئول هفت حلقه چاه جذبی مجموعا حدود ۲۲۰ متر مکعب همراه با حوضچه و سنگ دال بتنی مقابل درب باب الشهدا، شرق به غرب بزرگراه آزادگان، رمپ بزرگراه شهید کاظمی، روبروی ایستگاه خدمات شهری جهاد، سهیل انتهای کوچه شهید غفوری، بزرگراه آزادگان غرب به شرق ورودی بزرگراه شهید سعیدی و قبل از پل شهید کاظمی و انتهای بلوار شقایق تقاطع پاییزان احداث شد.
احمد مهرابی بیان کرد: در ورودی چاه، حوضچه زباله و رسوب‌گیر نصب می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از ورود زباله، چاه جذب بهتری داشته باشد.
سرپرست معاونت خدمات شهری گفت: به منظور کاهش مشکلات زیست محیطی و آلودگی شبکه‌های اصلی و فرعی جمع‌آوری آب‌های سطحی و حوضچه‌های رسوبگیر به صورت مستمر لایروبی می‌شوند.
 
انتهای پیام/