جمع‌آوری پسماند خشک در ناحیه ۳ منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور با اشاره به تداوم اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نسبت به شناسایی و پلمپ واحد‌های غیرمجاز تفکیک و جمع آوری بیش از ۳ تن پسماند در بزرگراه آزادگان ورودی خلازیر جنوبی ناحیه سه خبر داد.  این مسئول افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور با اشاره به تداوم اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نسبت به شناسایی و پلمپ واحد‌های غیرمجاز تفکیک و جمع آوری بیش از ۳ تن پسماند در بزرگراه آزادگان ورودی خلازیر جنوبی ناحیه سه خبر داد. 
این مسئول افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی همچون ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند و بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به انتقال پسماند‌های موجود اقدام شد. 
اخگرپور خاطر نشان کرد: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه بر آشفتگی و بهم ریختگی سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی و تذکر و اخطار را ابلاغ می‌کنند.
وی تصریح کرد: با تمهیدات اداره مدیریت پسماند منطقه در راستای افزایش نگهداشت محیط زیست شهری با روش‌های متنوع آموزشی نسبت به فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آگاهی به شهروندان در خصوص فواید تفکیک و جداسازی پسماند‌ها اقدام می‌شود.
ضمن اینکه کارشناسان این حوزه درخصوص طرح نوماند، نحوه نصب نرم افزار شهرزاد و ثبت سفارش دریافت پسماند خشک از درب منزل در بین شهروندان اطلاع‌رسانی عمومی می‌کنند.
انتهای پیام/