فرهنگ حسینی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج)

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به اهمیت فرهنگ حسینی در دین اسلام و همچنین اثرگذاری پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: شور و شوق ایرانیان به سید و سالار شهیدان(ع) هر ساله رو به افزایش است و هیچ چیز نتوانسته آن را کم‌رنگ کند و پیاده‌روی اربعین […]

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به اهمیت فرهنگ حسینی در دین اسلام و همچنین اثرگذاری پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: شور و شوق ایرانیان به سید و سالار شهیدان(ع) هر ساله رو به افزایش است و هیچ چیز نتوانسته آن را کم‌رنگ کند و پیاده‌روی اربعین حسینی نیز یکی از مهمترین مولفه‌ها برای نشان دادن قدرت و فرهنگ حسینی در سطح جهانی است.
نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی یک سنت حسنه است که در جهت تقویت آن باید تلاش کرد چرا که حضور پرشور مسلمانان، اقوام و مذاهب مختلف در این مراسم معنوی، نشان‌دهنده جهانی بودن فرهنگ و سیره حسینی است..
او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه اربعین حسینی به بزرگترین تجمع مسلمانان جهان به محوریت زیارت امام حسین(ع) درکربلاتبدیل شده است، گفت: حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی قدرت و عظمت مسلمانان را به رخ جهانیان می‌کشاند و باعث اتحاد آنان می‌شود. 
نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پیاده‌روی اربعین حسینی را یک اتحاد و همبستگی دانست و گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی بستر حاکمیت حکومت‌الله را به سرپرستی حضرت مهدی(عج) را رقم می‌زند؛ ماهیت این حرکت عظیم مبارزه با کفر و شرک است.
او با بیان اینکه فرهنگ حسینی باعث اتحاد  و همبستگی میان مسلمانان جهان شده است و روز به روز شاهد ترویج و گسترش این فرهنگ در جای جای جهان هستیم، یادآور شد: جهان استکباری این موضوع را خوب فهمیده است و هیچگونه تبلیغاتی برای این گردهمایی میلیونی جانی را در رسانه‌های خودشان ندارند.
نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثواب پیاده‌روی اربعین حسینی آنقدر بی‌شمار است که قلم از نوشتن آن‌ها قاصر است، افزود: تداوم پیاده‌روی اربعین حسینی لازم و ضروری است.
انتهای پیام//ح.ع