انزجار از رژیم‌ صهیونیستی؛ پیام پیاده‌روی اربعین

علی جدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»  با اشاره به اهمیت و اثرگذاری پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی خاری بر چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است؛ آنان ترس عجیبی از عظمت باشکوه اربعین حسینی دارند و سعی‌شان بر این است تا با تبلیغات منفی، جلوه […]

علی جدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیلی «سردبیر پرس»  با اشاره به اهمیت و اثرگذاری پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی خاری بر چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است؛ آنان ترس عجیبی از عظمت باشکوه اربعین حسینی دارند و سعی‌شان بر این است تا با تبلیغات منفی، جلوه و عظمت این آئین با شکوه را سیاه جلوه دهند.
وی استکبارستیزی و دفاع از مظلوم را از اهداف اصلی انقلاب اسلامی و همچنین پیاده‌روی اربعین حسینی دانست و گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی تیری بر اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب است که می‌تواند آنان را در هر برهه‌ای زمین‌گیر کند.
نماینده سابق مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی وحدت در پیاده‌روی اربعین حسینی را ارزشمند توصیف کرد و افزود: برای اینکه این وحدت پایدار باشد تا می‌توانیم باید فضیلت پیاده‌روی اربعین حسینی را به نسل‌های جوان و نوجوان بازگو کنیم.
 جدی ادامه داد: حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی، «نه» گفتن به استبداد و استکبار جهانی است؛ دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند در کمرنگ جلوه دادن پیاده‌روی اربعین حسینی انجام دهید چرا که وحدت بالایی در این آئین با شکوه وجود دارد.
او با بیان اینکه پیام حماسه میلیونی اربعین حسینی پیامی جهانی که دربرگیرنده عظمت و شکوه فرهنگ حسینی است، ادامه داد: خوب می‌دانیم و خوب می‌دانند؛ عظمتی که در پیاده‌روی اربعین حسینی وجود دارد شکست ناپذیر است، زائران در این آئین باشکوه انزجار خود را از رژیم‌های استکباری اعلام می‌کنند و به آنان می‌فهمانند که با هیچ ادبیاتی نمی‌توانند بر علیه اسلام و مذهب تشیع سیاه‌نمایی کنند.
نماینده سابق مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مبارزه با استکبار هیچگاه تعطیل‌پذیر نیست.
وی؛ استکبارستیزی و دفاع از مظلوم را از اهداف اصلی انقلاب دانست و گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی تیری بر اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب است که می‌تواند آنان را در هر برهه‌ای زمین‌گیر کند.
انتهای پیام//ح. ع