مراسم میلیونی اربعین؛ ترسی بر جان مستکبران

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«سردبیر پرس» با اشاره به اینکه شهر غزه و جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی‌گناه این شهر ما را یاد حادثه کربلا می‌اندازد، گفت: اکنون مردمان غزه بیش از ۱۰ ماه در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کردند که این […]

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«سردبیر پرس» با اشاره به اینکه شهر غزه و جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم بی‌گناه این شهر ما را یاد حادثه کربلا می‌اندازد، گفت: اکنون مردمان غزه بیش از ۱۰ ماه در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کردند که این نشان‌دهنده اطاعت‌پذیری از کلام خدا در جهت‌ رهایی‌بخش انسان‌ها؛ زیر بار ظلم و ستم و جنایت‌هایی که این وحشی‌ها و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیست انجام می‌دهند، است.
او ادامه داد: به فضل الهی و مددش، این استقامت و ایستادگی با پیروزی به پایان خواهد رسید؛ به نظرم وحدت، یکپارچگی و اتحاد و انتخاب این مسیر نشان‌دهنده حضور آزادگان جهان است.
کوثری اظهارداشت: چنین انسان‌های خدایی همچون مردم مظلوم غزه در مقابل ظالمین باید ید واحده شوند تا بتوانند از زیر ظلم آنان خارج شوند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هدف اصلی امام حسین ع) از قیام همانطور که در وصیتش آمده است، بازگرداندن جامعه اسلامی به مسیر صحیح و مبارزه با انحرافات بوده است؛ در واقع امام حسین(ع) برای احیای ارزش‌های اخلاقی قیام کردند و این احیاگری منجر به تأثیرگذاری‌های ایشان در ابعاد اجتماعی، سیاسی، اعتقادی شد.
کوثری ادامه داد: امام حسین (ع) با ترویج اخلاق نشان داد تا در زندگی به اراده و انتخاب خودمان پایبند مسائل اخلاق باشیم؛ در ایام محرم به درستی فلسفه قیام و شهادت امام حسین (ع) باید بیان شود و آنچه از این قیام برای ما مسلم است اینکه امام حسین(ع) برای اجرای سنت‌های فراموش شده پیامبر اسلام و امیرالمؤمنین(ع) دست به این قیام زدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان و مردمان خوب غزه، فلسطین، مجاهدین حماس و جهاد اسلامی باید بگویم که آنان به خوبی توانستند در مقابل ظالمان بیش از ۱۰ ماه ایستادگی کردند و باید بدانند که پیروزی نهایی نزدیک است. 
وی در پایان با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: امسال هم شاهد مراسم میلیونی اربعین حسینی با حضور عشاق حسینی در کربلا خواهیم بود و اربعین حسینی، حس و حال شیعیان و عشقشان به سالارشهیدان(ع) را جهانی کرده و همین حضور میلیونی، ترسی بر جان رژیم صهیونیستی و مستکبران است. 
انتهای پیام//ح. ع