حمایت مجلس از دولت

به گزارش «سردبیر پرس» غلامرضا شریعتی، درباره ویژگی‌های وزرای دولت چهاردهم گفت:همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند مهمترین ویژگی وزرای دولت داشتن توانایی جسمی، تجربی و ظرفیت‌های علمی است. این عضو کمیسیون عمران وزارت راه و شهرسازی را یک وزارتخانه زیرساختی کشور و بزرگترین وزارتخانه از لحاظ نوع ماموریت‌هایی دانست و افزود: اگر […]

به گزارش «سردبیر پرس» غلامرضا شریعتی، درباره ویژگی‌های وزرای دولت چهاردهم گفت:همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند مهمترین ویژگی وزرای دولت داشتن توانایی جسمی، تجربی و ظرفیت‌های علمی است.
این عضو کمیسیون عمران وزارت راه و شهرسازی را یک وزارتخانه زیرساختی کشور و بزرگترین وزارتخانه از لحاظ نوع ماموریت‌هایی دانست و افزود: اگر فردی ناکارآمد به مجلس معرفی شود تنها کسی که در این میان آسیب می‌بیند خود رئیس جمهور است.
شریعتی با بیان اینکه امروز در حوزه حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی مردم دچار چالش‌های جدی هستند و موضوع مسکن نیز یک مسئله مهم است، گفت: همه این شرایط ایجاب می‌کند که یکی از بهترین افراد برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود.
این عضو کمیسیون عمران افزود: مجلس وظیفه دارد به دولت کمک کند و کمیسیون عمران تلاش می‌کند گزینه‌ای تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده بگیرد که از شایستگی‌های لازم برخوردار باشد.
انتهای پیام//ح.ع
منبع: ایسنا