عملیات «وعده صادق ۲» در راه است

 اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس»، با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی جز زور هیچی سرشان نمی‌شود، اظهارداشت: حتی سازمان ملل هم در مقابل رژیم صهیونیستی عاجز است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی این بار برای اینکه مجدد […]

 اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس»، با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی جز زور هیچی سرشان نمی‌شود، اظهارداشت: حتی سازمان ملل هم در مقابل رژیم صهیونیستی عاجز است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی این بار برای اینکه مجدد قدرت پوشالیش را به رخ جهانیان بکشد؛ یک مدرسه در اردوگاه نصیرات غزه را مورد هدف قرار داد که نتیجه این اقدامش منجر به شهادت و مجروحیت بسیاری از شهروندان غزه شد.
او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه سازمان ملل درعرض ۹ ماه جز دادن بیانیه هیچ کاری نکرده است، گفت: همه می‌دانیم تمام کشور‌ها این جنایت‌ها را محکوم کردند لازم است همه دست به دست هم بدهند و به جای سازمان ملل تصمیم بگیرند و در مقابل رژیم صهیونیستی با تمام امکانات سلاح بایستند.
او اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی این جرثومه فساد به دلیل شکست‌های پی در پی و به دلیل نتیجه نگرفتن از نیت شومش نتوانسته به اهدافش برسد دست به اقدام وحشیانه می‌زند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی با اقدام وحشیانه‌اش می‌خواهد القا کند همچنان راس قدرت است و بگوید قدرتش هنوز برقراره و دنبال شکست حماس و بالاخره مردم غزه است.
کوثری در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه رژیم کودک‌کش با انجام چنین جنایت‌هایی دنبال این هستند که دنیا را متوجه قدرت پوشالیشان کنند، افزود: اهدافی که آنان مشخص کرده بودند به هیچ کدامشان نرسیدند؛ این جنایت‌ها فقط و فقط مقابل مردمی بی‌پناه و بدون آب و آذوقه است.
او ادامه داد: یکی از اهداف شوم رژیم غاصب صهیونیستی ناامید کردن مردم است، چون در مقابل حماس نتوانستند کاری از پیش ببرند سراغ رزمندگان نمی‌روند به همین دلیل مردم بی پناه، بی گناه، اطفال و زن‌های بی پناه را نشانه رفتند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: همه می‌دانیم که رزمندگان یمن، عراق و حزب‌الله به خوبی مقابل رژیم جعلی اسرائیل ایستادند به عقیده من این فشار‌ها باید بیشتر شود تا به سرنگونی و شکست نهایی رژیم اشغالگر قدس منجر شود.
او در ادامه سخنانش در سوالی مبنی بر اینکه چگونه می‌توانیم از روند جنایت‌های رژیم صهیونیستی جلوگیری کنیم، افزود: آنان منتظر پاسخ دندان‌شکن باشد؛ بدانند عملیات صادق دیگری در راه است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هر نقطه کره خاکی آماده ضربه زدن بر پیکره رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.
انتهای پیام//ح. ع