اجرای عملیات لوله‌گذاری در منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور بیان کرد: توسعه شبکه آبرسانی در فضای سبز به منظور مدیریت مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای کیفی پوشش‌های گیاهی در حال اجرا است. این مسئول با تأکید بر لزوم توجه به نحوه آبرسانی و آبیاری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور بیان کرد: توسعه شبکه آبرسانی در فضای سبز به منظور مدیریت مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای کیفی پوشش‌های گیاهی در حال اجرا است.
این مسئول با تأکید بر لزوم توجه به نحوه آبرسانی و آبیاری برای اصلاح الگوی مصرف خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و عدم برداشت از ذخایر آب‌های زیرزمینی، یکی از عوامل موثر در افزایش راندمان سیستم آبرسانی، نظارت بر عملیات لوله‌گذاری و ترمیم و توسعه سیستم آبرسانی در فضای سبز است.
اخگرپور در خصوص فرآیند اجرایی این پروژه به جمع‌آوری ۶۰ کامیون خاک و نخاله، ۲۰۰ متر طول بسترسازی و لوله‌کشی، جمع‌آوری ۲۰۰ مترمکعب خاک مازاد، اجرای ۲۰۰ مترمکعب خاکریزی خاک رس زراعی و تهیه ۴۵۰ اصله درخت و درختچه از نوع زیتون تلخ کاج موگو به منظور کاشت در حاشیه فضای سبز بزرگراه آزادگان اشاره کرد.
انتهای پیام/