ترس رژیم صهیونیستی از خونخواهی شهید هنیه

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم جعلی صهیونیستی گفت: محور مقاومت برای انتقام خون شهید هنیه جبهه‌های گسترده‌ای را علیه رژیم صهیونیستی خواهد گشود؛ آن‌چه که مشخص است رژیم صهیونیستی رژیمی تروریستی بوده و بر اساس آمار‌ها بیش از […]

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم جعلی صهیونیستی گفت: محور مقاومت برای انتقام خون شهید هنیه جبهه‌های گسترده‌ای را علیه رژیم صهیونیستی خواهد گشود؛ آن‌چه که مشخص است رژیم صهیونیستی رژیمی تروریستی بوده و بر اساس آمار‌ها بیش از ۲۷ هزار مورد عملیات تروریستی علیه رهبران جنبش‌های مبارز فلسطینی داشته است.  
وی اعلام کرد: شهید هنیه یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌هایی است و صهیونیست‌ها از سال‌ها پیش دنبال ترور او بودند؛ رژیم صهیونیستی از خونخواهی شهید هنیه توسط محور مقاومت دچار ترس شده است. 
کارشناس مسائل خاورمیانه یادآور شد: اقدام تروریستی شهید هنیه توسط رژیم صهیونیستی یک اقدام مخالف تمام مقررات‌های بین‌المللی و نیز نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود و در زمانی این کار انجام شده که ملاقات‌های نتانیاهو در واشنگتن به نتیجه نرسید و نتوانست دولت مستقر آمریکا را به ارسال تسلیحات برای کشتار بیشتر فلسطینی‌ها مجاب کند.
هانی‌زاده ترور اسماعیل هنیه را اقدامی تروریستی و نقض آشکار حاکمیت ملی ایران دانست و افزود: طبیعی است جمهوری اسلامی ایران همه ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای تقابل و انتقام خون میهمان شهید اسماعیل هنیه از رژیم صهیونیستی به کار خواهد گرفت.
وی یاد آور شد: طبیعی است رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز آمریکا نمی‌توانست عملیات وحشیانه را در قلب پایتخت ایران انجام دهد و بنابراین آمریکا نیز در این جنایت شریک است کما اینکه آمریکا در کشتار مردم غزه با رژیم صهیونیستی شریک بوده است.
او ادامه داد: به جز آمریکا، انگلیس و فرانسه؛ کشور‌های دیگر اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی را در ترور اسماعیل هنیه را محکوم کردند. ایران از همه ظرفیت‌های سیاسی خودش برای محکوم کردن رژیم صهیونیستی استفاده کرد، تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل و محکومیت این جنایت توسط اعضای شورای امنیت به جز آمریکا، انگلیس و فرانسه اغلب کشور‌های عضو شورای امنیت جنایت را محکوم کردند، این نشان می‌دهد آمریکا، انگلیس و فرانسه به رژیم صهیونیستی برای ترور هنیه چراغ سبز داده بودند؛ به همین دلیل ایران در درجه اول از همه ظرفیت سیاسی خودش برای انزوای رژیم صهیونیستی استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام//ح. ع