ایجاد ۵ محور شهری نمونه در منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با بیان اینکه طرح الگوی خدمت به دنبال ایجاد تحول و توسعه در محلات است گفت: خیابان‌های سعادت‌آباد، فرحزادی، گیشا، ستارخان و بهبودی محور‌های منتخب در این طرح هستند که پس از پایش و نیازسنجی، خدمت رسانی در تمام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با بیان اینکه طرح الگوی خدمت به دنبال ایجاد تحول و توسعه در محلات است گفت: خیابان‌های سعادت‌آباد، فرحزادی، گیشا، ستارخان و بهبودی محور‌های منتخب در این طرح هستند که پس از پایش و نیازسنجی، خدمت رسانی در تمام ابعاد بر اساس مدل سازی سه بعدی، پیش بینی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: در طرح الگوی خدمت که برتحول بیست گانه و نگهداشت شهر متمر کز است تمامی ابعاد کارکردی و زیبایی بصری محور‌ها مورد توجه بوده و طرح‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی در حال اجرا است.
صالحی با اشاره به اینکه بهسازی و آسفالت بخشی ازخیابان سعادت آباد انجام و مابقی دردستور کار قراردارد، گفت: عملیات پیاده روسازی در خیابان‌های بهبودی، گیشا و فرحزادی آغاز و تاپایان طرح الگوی خدمت این فعالیت عمرانی ادامه دارد.
به گفته شهردار منطقه ۲ بهسازی انهار و جداول، جانمایی مبلمان شهری، بهسازی آبنما و المان‌های شهری، ایمن سازی بوستان‌ها، نوسازی مخازن، بهسازی فضای سبز شهری و بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده و درحال اجرا است.
صالحی بابیان اینکه ایمن سازی و اصلاح گره‌های ترافیکی، ساماندهی تجهیزات ترافیکی آغاز شده است، افزود: به منظور تقوبت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، تجهیز و بهسازی فضا‌های ورزشی و فرهنگی درحال انجام است.
 انتهای پیام/