مدیریت یکپارچه خدمات در پایتخت ضروری است

به گزارش سردبیر پرس؛ سیدعلی یزدی‌خواه روز جمعه در گفتگویی اظهار کرد: شهرداری تهران در همه حوزه‌ها از جمله محیط‌زیست، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و پلیس راهور اختیار ندارد و به صورت موردی در مورد این مسایل تصمیم‌گیری می‌کند و همین امر به عنوان یک مشکل اساسی موجب می‌شود در اداره شهر اختلال ایجاد شود. […]

به گزارش سردبیر پرس؛ سیدعلی یزدی‌خواه روز جمعه در گفتگویی اظهار کرد: شهرداری تهران در همه حوزه‌ها از جمله محیط‌زیست، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و پلیس راهور اختیار ندارد و به صورت موردی در مورد این مسایل تصمیم‌گیری می‌کند و همین امر به عنوان یک مشکل اساسی موجب می‌شود در اداره شهر اختلال ایجاد شود.
وی با تاکید بر اینکه عملکرد شهرداری تهران با توجه به مستندات و مشاهدات میدانی قابل تقدیر و دفاع است، افزود: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم هر زمان شهردار تهران در قالب طرح نیاز به وضع قوانین جدید در راستای عملکرد قابل دفاع دارد تهمیدات لازم را فراهم کرده و حمایت کنیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد مدیریت دوره ششم شهری تهران نیز یادآور شد: خدمات مدیریتی از سوی شهرداری برای مردم پایتخت در حال به بار نشستن است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهر تهران در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، فنی و عمرانی، پسماند و فضای سبز نسبت به گذشته توسعه چشمگیری داشته است، اضافه کرد: کلانشهر تهران یک مشکل اساسی دارد که آن هم باید توسط نمایندگان مردم در مجلس برطرف شود.
یزدی‌خواه با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مجموعه شهرداری برای افکار عمومی درباره اقداماتی که تاکنون در شهر انجام داده شده به عنوان یک ضعیف محسوب می‌شود، گفت: ضروری است اقدامات صورت گرفته در قالب‌های متنوع و متعدد از جمله نصب بیلبورد‌ها در شهر و برنامه تلویزیونی اطلاع‌رسانی شود تا همگان از توسعه در شهر آگاه شوند.
وی یادآور شد: با توجه به عملکرد برخی اعضا ما اخبار شورای شهر را با نگرانی دنبال می‌کنیم چرا که اگر هم اختلاف نظری وجود دارد باید در جلسات هم‌اندیشی و غیرعلنی مطرح شود و کشاندن چنین موضوعاتی به افکار عمومی و جامعه از سوی اعضای شورای شهر مناسب نیست.
 
انتهای پیام/
منبع: ایرنا