اثرگذاری در مسائل بزرگ، بر انگیزه و ایمان و اعتمادبه‌نفسِ متّکی است

به گزارش «سردبیر پرس»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به پنجاه و هشتمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، با اشاره به مسائل پیچیده‌ کنونی جهان، بر نقش‌آفرینی و اثرگذاری این دانشجویان در مسائل بزرگ با تکیه بر انگیزه، ایمان و اعتمادبه‌نفس تاکید کردند.   متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به پنجاه و هشتمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، با اشاره به مسائل پیچیده‌ کنونی جهان، بر نقش‌آفرینی و اثرگذاری این دانشجویان در مسائل بزرگ با تکیه بر انگیزه، ایمان و اعتمادبه‌نفس تاکید کردند.
 
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
دانشجویان عزیز! اتّحادیّه‌ ریشه‌دار و خوش‌نام شما و استمرار فعّالیّتهای آن پدیده‌ای مژده‌بخش است. این حضور جمعی می‌تواند ــ در اندازه‌ خود ــ در مسائل پیچیده‌ کنونی جهان نقش‌آفرین باشد. اثرگذاری در مسائل بزرگ، بیش از هر عِدّه و عُدّه‌ای، بر انگیزه و ایمان و اعتمادبه‌نفسِ فعّالان متّکی است؛ و این سرمایه‌ ارزشمند بحمدالله در شما جوانانِ ایرانیِ مؤمن و انقلابی موجود و مشهود است.
مسائل مهم و زخم‌های تازه و کهنه‌ جهان را می‌شناسید. تازه‌ترین آن‌ها فاجعه‌ بی‌نظیر غزّه است. برجسته‌ترین آن‌ها شکست اخلاقی و سیاسی و اجتماعی غرب و سیاستمداران غربی و تمدّن غربی است. عبرت‌آمیزترین آن‌ها ناتوانیِ لیبرال‌دموکراسیِ مدّعیانِ آن در استقرار آزادی بیان و غفلت مرگ‌بار آنان از موضوع عدالت اقتصادی و اجتماعی است. بارقه‌ کم‌سو، ولی امیدبخشِ اعتراضاتِ مردمی و بخصوص دانشجویی در آمریکا و اروپا نیز از مسائل مهمّ کنونی است. منطقه‌ غرب آسیا و کشور عزیز ما نیز با مسائل کوچک و بزرگ متعدّد روبه‌رویند. همه‌ این‌ها زمینه‌های اندیشه و کار و ابتکار برای مجموعه‌ مبارکی همچون اتّحادیّه‌ شما است.
توفیقات شما را از خداوند عزیز حکیم مسئلت می‌کنم.
 
انتهای پیام/ الف