مشارکت انتخابات؛ رای به جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سبزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه سخنان رهبر فرزانه انقلاب فصل الخطاب است؛ نامزدها تابع باشند، گفت: نامزدی که مشکلات کشور را می شناسد و برنامه های بسیار برای رفع آنها دارد قطعا تاثیر بسزایی در ادامه راه شهید جمهور آقای رئیسی  می تواند داشته باشد.  […]

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سبزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه سخنان رهبر فرزانه انقلاب فصل الخطاب است؛ نامزدها تابع باشند، گفت: نامزدی که مشکلات کشور را می شناسد و برنامه های بسیار برای رفع آنها دارد قطعا تاثیر بسزایی در ادامه راه شهید جمهور آقای رئیسی  می تواند داشته باشد. 
نماینده مردم ساوه و زرندیه ادامه داد: متاسفانه آنچیزی که در مناظره ها دیدیم؛ هیچ کدام نامزدها برنامه‌ای برای در زمینه پیشرفت و معیشت مردم در آن نبود. تقصیر گردن هم انداختن و فرافکنی از معضلات این مناظره بود. 
او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ اسلام از ما هم‌افزایی و انسجام می‌خواهد؛ افزود: رهبر انقلاب در سخنرانی سال ۹۴ فرمودند؛  هدف گذاری و برنامه‌ریزی مسئولان برای پیشرفت و رونق اقتصادی و کمک آحاد مردم به‌ویژه فعالان اقتصادی و رسانه‌ها به اقتصاد ملی، وظیفه‌ای بزرگ و همگانی است و امروز عرصه اقتصادی، عرصه کارزاری خاص است که نیازمند حرکتی جهادی، بر اساس بسیج توانایی‌ها و ابتکارات درونی و با استفاده از ابزار ها، شیوه‌ها و سیاست‌های خاص این کارزار است. 
نماینده مردم ساوه و زرندیه اعلام کردند: هر کدام از نامزدها که پیروز انتخاب شدند اگر طبق فرمایشات رهبر انقلاب پیش روند قطعاً تمام مشکلات حل خواهد شد؛ در این صورت است که وعده‌ها و شعارها به منصه ظهور می‌رسد. 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: کسی که فساد را سیستمی می‌بیند در مغز و چشم خودش فساد است؛ قابل توجه افرادی که فساد را سیستمی و همه را دزد معرفی می‌کند. 
 سبزی یادآور شد: از مردم غیرتمند ایران اسلامی می‌خواهم برای تعیین سرنوشت کشور هشتم تیرمان پای صندوق‌های رای بیایند و با رای خود در سرنوشت کشور دخیل باشند. 
او با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات به منزله رای به جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و همین امر توانسته تمام محاسبات دشمنان نظام و انقلاب را به هم بزند. ان‌شاءالله با مشارکت حداکثری با انتخاب درست زمینه رشد و پیشرفت کشور فراهم شود. 
انتهای پیام//ح.ع