مناظرات انتخاباتی باید انقلابی باشد

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» درباره کیفیت مناظرات اخیر برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: جز اندکی از کاندیدا‌ها و طراحان سوالات، نه کمی و نه کیفی، متاسفانه در تراز جمهوری اسلامی و مردمان فهیم و با بصیرتش نبود و نیست. وی با ابراز تاسف از کیفیت مناظره‌ها افزود: مناظره‌ها علیرغم کم […]

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» درباره کیفیت مناظرات اخیر برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: جز اندکی از کاندیدا‌ها و طراحان سوالات، نه کمی و نه کیفی، متاسفانه در تراز جمهوری اسلامی و مردمان فهیم و با بصیرتش نبود و نیست.
وی با ابراز تاسف از کیفیت مناظره‌ها افزود: مناظره‌ها علیرغم کم و کیفی وسیع و انتظارات به حق آحاد مردم؛ از محتوا و جریان مطلوب و در خور شأن ملت ایران اسلامی و انقلابی برخوردار نبود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) ادامه داد: نگارنده قبل از مناظرات، مبلغ این پدیده منحصر به فرد بودم و آن را در کلاس درسی برای درک فلسفه سیاسی اسلام و انقلاب و نیز ماهیت نظام سیاسی پر افتخار مبتنی بر دین و کارامدی آن و جهاد تبیینی برای خدمات معجزه‌گون نظام اسلامی به‌ویژه دوران غرورآفرین و امیدبخش قریب به سه سال دولت شهید خدمت آیت‌الله رئیسی؛ می‌دانستم تا از این رهگذر به آحاد مردم هم انگیزه مشارکت و هم انتخاب اصلح را کمک نماید، ولی متاسفانه سیاه نمایی‌ها و کلیشه‌ای و سطحی سخن گفتن و سیاسی بازی برخی کاندیدا‌ها و سوالات دست چندمی و به‌دور از اولویت‌ها و بی‌توجهی به بسیاری از مسئله‌ها و سوالات اساسی و اولویت‌دار؛ نه تنها مایوسمان ساخت که به جای افتخار به داشتن چنین سرمایه‌ها و خواصی از شرمندگی آب شدیم.
وی عنوان کرد: افسوس و صد افسوس که باید، چون مولایمان امیرالمومنین(ع)، آه جانسوزی بکشیم و فریاد برآوریم: این عمار و این شهید مظلوم بهشتی و رجایی و باهنر و این حاج قاسم و فخری‌زاده و تهرانی‌مقدم و البته این شهید خدمت رئیسی مظلوم.. که رهبر عزیزتر از جانمان در شأنش فرمودند: رئیسی عالم، مجاهدی با اخلاص و با صفا و با صداقتی بود که با جهاد و تلاشش قدرت و سیاست را دنبال خود، برای خدمت به مردم و کشور و اسلام؛ می‌کشاند و ذله کرده بود. او مرد کار، مرد عمل، مرد خدمت بود و نصاب خدمت‌گذاری و عیار جمهوری اسلامی را بالا برد. روحش شاد و راهش با رئیس دولتی شبیه او پر رهرو باد.
انتهای پیام/خ