آشنایی با محله پارک وی

به گزارش خبرنگار گروه مناطق «سردبیر پرس»؛ محله‌ی پارک محله‌ای است که برای زندگی شرایط بسیار مناسبی دارد و خیابان ولیعصر، بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران، خیابان فرشته، خیابان محمودیه جزو خیابان‌های پارک وی هستند که جزو محله‌های اعیان‌نشین تهران محسوب می‌شود. این محله پر است از مراکز خرید و تجاری که می‌توانید نیازهای خواربار و […]

به گزارش خبرنگار گروه مناطق «سردبیر پرس»؛ محله‌ی پارک محله‌ای است که برای زندگی شرایط بسیار مناسبی دارد و خیابان ولیعصر، بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران، خیابان فرشته، خیابان محمودیه جزو خیابان‌های پارک وی هستند که جزو محله‌های اعیان‌نشین تهران محسوب می‌شود.
این محله پر است از مراکز خرید و تجاری که می‌توانید نیازهای خواربار و غذای خود را به  راحتی تهیه کنید و هر سال نیز بر تعداد اماکن لازم در این محله افزوده می‌شود تا شهروندان ساکن این محله بتوانند با بهترین شرایط زندگی کنند.
محله پارک‌ وی؛ محله‌ای خوش آب و هوا و سرشار از اکسیژن است. پارک وی به زبان انگلیسی به معنی خیابان درخت‌دار است که درختان آن از خیابان ولیعصر شروع شده تا تجریش ادامه می‌یابد، برای همین است که همیشه در طی شبانه روز به آب و هوای سالم دسترسی دارید همچنین وجود بوستان‌های زیاد و دار و درخت در محله‌ی پارک وی باعث شده که این محله بسیار خوش آب و هوا باشد.
برای سهولت تردد و دسترسی به ههمه جای محله‌ی پارک وی ایستگاه‌های اتوبوس و مترو میرداماد و حقانی وجود داردند که اگر وسیله‌ی نقلیه شخصی نبود، بتوانید به راحتی به محله‌ی پارک وی رفت و آمد کنید.
از بوستان‌های این محله می‌توان به‌بوستان صبا، بوستان خشایار، رعنا در پارک وی اشاره کرد. دفتر روزنامه همشهری، دفتر ریاست جمهوری و فرهنگسرای صبا، مجتمع تجاری الهیه، سازمان انرژی اتمی، بیمه ی دانا، تالار خانه معلم، پارکینگ عمومی پارک وی در محله ی پارک وی  از امکانات این محله است.از مراکز خرید پارک وی نیز می‌توان به مرکز سام سنتر و مرکز خرید محمودیه و مریم اشاره کرد.
در قدیم در محله پارک وی، محلی به نام توتستان کشتکار بود که اکنون اثری از آن باقی نمانده و به جای آن باغ‌، خانه‌های زیبا قرار گرفته است. در پارک وی دو رستوان معروف شاطرعباس در چهار راه پارک وی و رستوران پارک وی هست که با دیدن فضای نوستالوژی و کلاسیک داخل این رستوران‌‌ها، حس و حال عجیبی در شما ایجاد می‌شود. این رستوران‌ها قدری مشهور در روزهای خاصی از هفته شلوغ و پر رفت و آمد هستند. بازار تجریش و بازار صفویه بازار و پاساژهایی در پارک وی هستند که پر از برندهای لوکس و گران‌قیمت است.
 
انتهای پیام/خ