اجرای برنامه‌های غدیریه در دارالمومنین تهران

مجتبی فیلسوف زاده در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت مردم و مردمی‌سازی فرهنگ  در این دوره  کار مدیریت شهری با جدیت دنبال می‌شود، گفت: ما در حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه برنامه‌ریزی کردیم تا همزمان با آغاز هفته ولایت و کرامت و در شب عید بزرگ غدیر […]

مجتبی فیلسوف زاده در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت مردم و مردمی‌سازی فرهنگ  در این دوره  کار مدیریت شهری با جدیت دنبال می‌شود، گفت: ما در حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه برنامه‌ریزی کردیم تا همزمان با آغاز هفته ولایت و کرامت و در شب عید بزرگ غدیر همزمان و در ۶ ناحیه منطقه پردیس‌های فرهنگی و مذهبی با عنوان «غدیریه دارالمومنین تهران» برپا شود.
وی ادامه داد: پلازای امیرکبیر در ناحیه یک، بوستان سهند در ناحیه ۲، میدان سیزده آبان در ناحیه ۳، میدان آیت‌الله سعیدی در ناحیه ۴، تقاطع خیابان زمزم با بلوار ابوذر در ناحیه ۵ و شهرک شهید شجاعی در ناحیه ۶، ۶  نقطه و محل منتخب برای پذیرای شهروندان دارالمومنین تهران و برگزاری پردیس‌های فرهنگی و جشن غدیر خواهد بود.
به گفته فیلسوف‌زاده اجرای پویش‌ها، موکب‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری، چون ارائه خدمات سلامت محور، مولودی‌خوانی، مدیحه‌سرایی، اجرای سرود، غرفه‌های هنری ویژه کودکان از جمله نقاشی و مسابقات متنوع استیج موزیکال و… از فعالیت‌های در نظرگرفته شده در ویژه برنامه «غدیریه دارالمومنین تهران» برای خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان و نوجوانان در این پردیس‌هاست که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و سرا‌های محلات برگزار می‌شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ افزود: هیئت‌های مذهبی، موکب‌های پذیرایی و فعالیت «شربت خانه‌های مرتضی علی(ع)» به این مناسبت برپاشده و با همیاری گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج فعالیت خواهند داشت.
وی یاداورشد: بانوان و زنان سرپرست خانواده نیز دراین پردیس‌های فرهنگی با اختصاص موکب‌های دست‌آفرینان با عرضه محصولات تولیدی و هنری خود حضور و فعالیت خواهند داشت. این بین برای حمایت خانواده‌های نیازمند بسته‌های ارزاق نیز با  تلاش مساجد و با کمک‌های مومنانه خیرین تهیه شده که قرار است به عنوان عیدی  همزمان با این عید بزرگ به خانواده‌های کم‌برخوردار هدیه شود.
فیلسوف‌زاده عنوان کرد: بر این است قرار است با برپایی پردیس منطقه ۱۴ در حد فاصل خیابان فخر رازی روبه‌روی ورودی دانشگاه تهران، ویژه برنامه‌های متنوعی برای کودکان، خانواده‌ها و حضور اقوام ایرانی از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار شود.
وی در پایان گفت: در کنار برنامه‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی که تدارک دیده شده است همزمان با فرارسیدن عید ولایت غدیر معابر، بوستان‌ها و سیمای منطقه ١۴ با هزاران متر ریسه‌های بلوطی، اهتزاز پرچم، آذین‌بندی نوری و پارچه‌ای، اکران بنر‌های فرهنگی و بنر‌های مناسبتی آراسته‌تر و خوش‌منظر‌تر شد.
سید محسن طباطبایی؛ باشگاه خبرنگاران سردبیر پرس
انتهای پیام/خ