ضرورت رعایت اخلاق‌مداری توسط نامزد‌های انتخاباتی

حسین امامی‌راد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری مردم برای انتخاب فرد اصلح گفت: رئیس جمهور جدید با برنامه قوی و اشراف به مسائل جاری کشور می‌تواند کشور را بیش از پیش به سمت توسعه هدایت کند. وی با بیان اینکه عمل […]

حسین امامی‌راد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری مردم برای انتخاب فرد اصلح گفت: رئیس جمهور جدید با برنامه قوی و اشراف به مسائل جاری کشور می‌تواند کشور را بیش از پیش به سمت توسعه هدایت کند.
وی با بیان اینکه عمل به وعده‌های انتخاباتی باید جزو اولویت‌های رئیس جمهور آینده کشور باشد، اظهارداشت: یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور جدید باید در حوزه‌های آب، برق چاه‌های کشاورزی، غذا و دارو باشد؛ نمی‌گویم حوزه‌های دیگر قوی است، اما توجه به کل حوزه‌هایی که مردم با آن ارتباط مستقیم دارند باید پیگیری شود.
نماینده مردم چناران و بینالود درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاخص‌های رئیس جمهور جدید این است که بتواند کشور را از مشکلات نجات دهد.
وی در ادامه سخنانش با توصیه به نامزد‌های ریاست جمهوری گفت: شعار یا وعده‌ای به مردم ندهید که نتوانید به آن عمل کنید، شعار باید توام با عمل باشد. نباید با شعار‌های بیهوده تلاش کنید که رای مردم را به سمت خود سوق دهید. باید بدانیم که مردم، ولی نعمت هستند و هر چه به آنان خدمت کنیم کم است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی آغاز شد و رئیس جمهور جدید باید ادامه‌دهنده راه او باشد، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری برای رشد و تعالی کشور همه باید به میدان بیاییم.
امامی‌راد یادآور شد: برخی از کسانی‌که برای ریاست جمهوری کاندید شدند به دلیل نداشتن سابقه سیاسی و اجرایی از گردونه خارج خواهند شد، بحث بنده به عنوان نماینده مردم در خانه ملت این است که کسی رئیس جمهور شود تا بتواند مکتب شهید سلیمانی و شهید رئیسی که ادامه مکتب امام، انقلاب و رهبری را ادامه دهد.
نماینده مردم چناران و بینالود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است نامزد‌های پوششی ضربه‌ای به جایگاه ریاست جمهوری داشته باشد؟ افزود: اصل بر این است که نامزد‌های پوششی اخلاق‌مداری را رعایت کنند در غیر این صورت ممکن است ضربه سنگینی به این جایگاه وارد شود.
انتهای پیام//ح. ع