آشنایی شهروندان منطقه ۲۲ با مشاغل سبز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس»  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی بیان کرد: سرای محله می‌تواند یکی از ابزار‌های توانمندسازی و جلب مشارکت مردمی با تکیه بر رویکرد محله محوری باشد که با استقرار در محلات شهر تهران به عنوان تسهیل‌گر، سطح مشارکت ساکنان محله را از طریق مشارکت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس»  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی بیان کرد: سرای محله می‌تواند یکی از ابزار‌های توانمندسازی و جلب مشارکت مردمی با تکیه بر رویکرد محله محوری باشد که با استقرار در محلات شهر تهران به عنوان تسهیل‌گر، سطح مشارکت ساکنان محله را از طریق مشارکت همگانی و همکاری‌های بین‌بخشی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری ارتقاء دهد.
وی افزود: بخشی از این فعالیت‌ها مبتنی بر رویکرد‌های اجتماع محور و اولویت‌های محلی با محوریت زنان و خانواده است که در سرا‌های محلات برگزار می‌شود.
خداوردی یادآور شد: کارگاه آموزشی ۲ ساعته خلاقانه با حضور نماینده طرح ریحان شهر از اداره کل امور بانوان، مدیر اداره بانوان منطقه و فعالین زیست محیطی در خصوص معرفی انواع مشاغل سبز و تاثیرات زیست محیطی و اقتصادی آن بر زندگی شهری در سرای محله آبشار تهران برگزار شد. این برنامه در راستای اجرای طرح ریحان شهر و توانمندسازی و ظرفیت کنشگران اجتماعی و در پی ماموریت‌های اداره کل بانوان با روش‌های خلاقانه و اجتماع‌پرور و جلب مشارکت زنان در محله برگزار شد.
گفتنی است؛ رویداد «ریحان شهر» در سطح مناطق ۲۲ گانه و با محوریت تمامی محله‌های شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده و درصدد است با همراهی و همیاری کنشگران اجتماعی و فعالان انجمن‌ها، گروه‌های جهادی و محلی در سطح محلات نسبت به کشف، مسئله‌یابی و ارائه راهکار‌های خلاقانه با مشارکت شهروندان اقدامات لازم را انجام دهد.
انتهای پیام/