ترسیم نقشه آینده کشور با انتخاب اصلح‌ترین

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور جهادی و انقلابی بود، اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی ساده‌زیست و مدیری لایق بود که توانست بر مشکلات کشور فائق آید و تا جایی که امکانش بود، تلاش کرد که مشکلات مردم را رفع کند و کشور را به […]

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور جهادی و انقلابی بود، اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی ساده‌زیست و مدیری لایق بود که توانست بر مشکلات کشور فائق آید و تا جایی که امکانش بود، تلاش کرد که مشکلات مردم را رفع کند و کشور را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد و انتظار مردم از رئیس جمهور آینده هم همین است که همچون شهید رئیسی فعالیت کند و خستگی‌ناپذیر باشد.
او در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: آیت‌الله رئیسی انسانی خودساخته و پخته بود، به‌طوری که هرجا که بوی خدمت می‌آمد، درآنجا حضور می‌یافت. شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی بود و بنده او را در پست‌های مختلف می‌شناختم و انگیزه خوبی برای خدمت به مردم داشت و همین امر هم باعث شد که نزد مردم محبوب باشد و در تشییع میلیونی او دیدیم که مردم چه عاشقانه، حضور پیدا کرده و در فراغش اشک می‌ریختند.
نماینده مردم تهران با اشاره به فعالیت رسانه‌های ضدانقلاب در خصوص تشویق مردم برای عدم حضور در پای صندوق رای گفت: اگر انتخابات اهمیت زیادی نداشت، پس دلیل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ انتخابات اهمیت زیادی در ترسیم نقشه آینده کشور دارد و فردی که انتخاب می‌شود، برای مدت چهار سال مسئول قوه مجریه کشور است و به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش عمده‌ای ایفا کنند.
کوثری در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردم در پای صندوق رای و انتخاب فردی اصلح که توانمندی خوبی برای اداره کشور دارد، اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل هرچقدر حضور مردم باشکوه‌تر باشد، فرد اصلح‌تری انتخاب شده و در راس امور قرار می‌گیرد و می‌تواند طبق مطالبات مردمی، ایفای نقش کرده و باعث حل و رفع مشکلات شود.  
انتهای پیام//ح. ع