تحقق وعده امام(ره) درباره نابودی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار«سردبیر پرس»؛ تحولات منطقه و روند داخلی در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت بحرانی و تاسف‌بار رژیم صهیونیستی، نشان‌دهنده اضمحلال و نابودی این رژیم غاصب و جعلی است و شواهد نشان از این است که وعده صادق امامین انقلاب اسلامی در آزادی قدس شریف نزدیک است. رژیم صهیونیستی پدیده‌ای منحوس است که از استعمار […]

به گزارش خبرنگار«سردبیر پرس»؛ تحولات منطقه و روند داخلی در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت بحرانی و تاسف‌بار رژیم صهیونیستی، نشان‌دهنده اضمحلال و نابودی این رژیم غاصب و جعلی است و شواهد نشان از این است که وعده صادق امامین انقلاب اسلامی در آزادی قدس شریف نزدیک است.
رژیم صهیونیستی پدیده‌ای منحوس است که از استعمار کهن انگلیس و غرب و عناصر فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استکبار جهانی حاصل می‌شود.
نظام صهیونیستی با حمایت استکباری آمریکا و با هدف منحرف کردن افکار عمومی و ایجاد شک و شبهه در بین ملت‌های مسلمان، تلاش می‌کند خطر اسرائیل را بپوشاند و می‌خواهد برای ملت فلسطین دشمن بتراشد. اما ملت‌های مسلمان واقعیت‌ها را احساس کرده و می‌دانند و به تجربه فهمیده‌اند که اگر حمایت‌های منفعت‌طلبانه استکبار و سکوت بعضی سران مرتجع منطقه نبود، فرصت‌های طلایی مسلمانان سلب نمی‌شد و دیگر نامی از اسرائیل نبود و فلسطین به دست مردمانش مدیریت می‌شد.
عملیات وعده صادق درهای جهنم را به روی رژیم صهیونیست‌ جنایتکار و کودک‌کش گشود و روند نزول و نابودی رژیم اشغالگر قدس را سرعتِ بسیاری بخشید که برای جهانیان بسیار تکان‌دهنده بود که دوستان را امیدوار و دشمنان را  ترساند.
گفتنی است در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ دو شکست تاریخی که اولین آن‌ها روز سیاهی در تاریخ اسرائیل بود، به طوری که ۱ هزار و ۲۰۰ سرباز و شهرک‌نشین و به اسارت در آمدن ۲۳۰ نفر و جنگ علیه حماس در غزه بود که افسران و سربازان بیشتری را کشت، همچنین حمله مخرب و بی‌سابقه ایران علیه اسرائیل بود. وجه مشترک این دو، شکست بازدارندگی اسرائیل و غافلگیری راهبردی کامل بود.
بن سبطی پژوهشگر مرکز مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی در تحلیل‌های خود که در نخستین ساعات پس از عملیات وعده صادق به انتشار رسید، نوشت: این درگیری با پیروزی محسوس ایران به پایان رسیده و نباید تصور کنیم به خاطر حمله به کنسولگری حال وضعیت مساوی است. پیروزی و موفقیت ایران، بزرگ‌تر است.
مرشایمر نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل نیز درباره عملیات وعده صادق گفت: این اولین بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴‌آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

تحقق وعده امام(ره) درباره شکست رژیم صهیونیستی
حجت‌الاسلام والمسلمین سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری – تحلیل «سردبیر پرس» به ویژگی‌های شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم، ویژگی شاخص این شهید بزرگوار بود؛ انتظار مردم این است که رئیس جمهور آینده نیز ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد چرا که این شهدا بزرگوار همان راهی را رفت که مورد تاکید امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی بوده است. 
وی با اشاره به وعده‌های صادق امام خمینی(ره) در خصوص بیداری مردم جهان در برابر ستم های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی افزود: مردم جهان نسبت به ظلم و ستم شیطان بزرگ و دست‌نشانده‌اش یعنی رژیم خونخوار صهیونیستی آشنا بودند اما بعد از عملیات طوفان الاقصی، بار دیگر دنیا با جنایت‌ها و چهره واقعی این شیاطین آشناتر شد و اینک شاهد شاهد برگزاری تظاهرات‌های مختلفی در سطح جهان بر علیه این جنایت‌کاران تاریخ بشریت هستیم. 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این نگاه و تفکر مردم جهان نسبت به آمریکا و رژیم خونخوار صهیونیستی با توجه به جنایت‌هایشان در غزه، حاصل نهضت امام خمینی(ره) و تداوم راهبری امام خامنه ای است که در طول چندین دهه تلاش کردند تا چهره واقعی امریکا و رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان دهند و نابودی آن را وعده دهند و اینک می‌بینیم که وعده های امام تحقق‌یافته و اینک یک دنیا بر علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی است. 
حجت‌الاسلام والمسلمین سلمان ذاکر در پایان خاطرنشان کرد: نگاه جهانیان به رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایش بر علیه مردم مظلوم غزه، یک نگاه تحولی است که در یک سال گذشته جدیت خاصی به خود گرفته است، به‌طوری که اکثر کشورهای جهان خواستار مستقل شدن کشور فلسطین هستند اما این رژیم جعلی صهیونیستی است که همچنان به این اخطارها بی‌توجهی می‌کند اما وعده امام(ره) محقق می‌شود و به‌زودی شاهد انزوای بیش از پیش و شکست مستکبران عالم همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم بود. 
 

آرزوی رژیم صهیونیستی، کابوس شد
حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» گفت: صهیونیست‌ها چند روز بود آرزو اندیشی و خیال‌پردازی می‌کردند؛ مبنی بر این که جمهوری اسلامی ایران با شهادت سیدابراهیم رئیسی، از تحولات مهم منطقه جا خواهد ماند، یا از مواضع دوران‌ساز خود عقب‌نشینی خواهد کرد.
وی ادامه داد: اما رهبر معظم انقلاب، تیر خلاص را به آرزو‌های اشغالگران صهیونیست زد؛ آنجا که در دیدار آقای اسماعیل هنیه (رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس)، با متانت و قاطعیت تمام فرمودند: «چه کسی باور می‌کرد روزی در دانشگاه‌های آمریکا به نفع فلسطین شعار داده و پرچم فلسطین برافراشته شود و چه کسی باور می‌کرد که روزی در ژاپن و در تظاهرات به نفع فلسطین، به زبان فارسی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر داده شود. در آینده نیز ممکن است در مورد قضیه فلسطین حوادثی اتفاق بیفتد که امروز باور کردنی نیستند.
علیزاده با اشاره به آیات قرآنی درباره تحقق دو وعده خداوند به مادر حضرت موسی عنوان کرد: اکنون نیز وعده اول خداوند درباره مردم فلسطین محقق شده و آن، همان غلبه مردم غزه که گروهی کوچک هستند در مقابل گروه بزرگ و قدرتمندِ آمریکا، ناتو، انگلیس و برخی کشور‌های دیگر است. بر همین اساس وعده دوم، یعنی محو رژیم صهیونیستی نیز قابل تحقق است و به لطف الهی آن روزی که فلسطین از «بحر» تا «نحر» تشکیل شود، فراخواهد رسید.»
وی افزود: این، وقار و ابهت مقتدایی است که این روزها، بار سنگین شهادت رئیس جمهور مکتبی و وزیر کاردان امور خارجه، بر سینه او سنگینی می‌کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) اظهار داشت: چنین حکمت و صلابت و متانتی، بدون عنایات حضرت ولیعصر(عج) ممکن نیست. ان‌شاءالله ادعیه زاکیه و هدایت‌های آن به آن امام زمان(ع)، پشت و پناه نائبش تا روزگار ظهور باشد.
 

بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی؛ وعده صادق امام(ره)
جعفر راستی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با اشاره به تحقق وعده‌های صادق امام خمینی(ره) در خصوص نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و بیداری مردم جهان در تقابل با این رژیم منحوس اظهار داشت: امام خمینی(ره) در دهه‌های گذشته بار‌ها تاکید کردند که رژیم صهیونیستی روزی باید جوابگوی جنایت‌های ضدبشریت خود باشد و مردم جهان همیشه در برابر این ظلم و ستم سکوت نخواهند کرد که امروز می‌بینیم که مردم جهان با برگزاری تظاهرات‌ها در نقاط مختلف جهان، خشم و انزجار خودشان را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی ابراز داشته‌اند. 
وی افزود: امام بار‌ها وعده‌هایی در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی و شناخت مردم جهان نسبت به چهره واقعی این خونخوار جهانی داده بودند و امروز می‌بینیم که چنین وعده‌ای محقق شده است و مردم جهان نسبت به این رژیم بی رحم و خونخوار بدبین هستند و خواستار توقف جنایت‌های آنان در غزه هستند. 
نماینده سابق مردم شبستر در مجل شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شاهد سیاه‌پوش شدن شهرهایمان و همچنین آمادگی برای حضور در مرقد مطهر ایشان توسط خیل عظیم مردم کشورمان هستیم و این نشان می‌دهد که مردم عزیز کشورمان همچنان راه و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) را فراموش نکرده‌اند و ادامه دهنده راه امام(ره) هستند.
راستی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با جنایت‌هایش در غزه باعث شد که ماهیت اصلی خودش را به جهانیان معرفی کند و به پایان عمرش نزدیکتر شود، تاکید کرد: هر چقدر نسبت به سخنرانی‌ها و بیانات گوهر بار امام خمینی(ره) نسبت به نابودی رژیم صهیونیستی و بی‌آبرو شدن آنان نزد جهانیان توجه می‌کنیم، بیش از پیش با آینده‌نگری و همچنین بینش امام(ره) آشناتر می‌شویم.
 
انتهای پیام/خ