انزوای رژیم صهیونیستی؛ وعده صادق امام(ره)

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه شهید رئیسی در تحقق‌بخشی آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) از هیچ تلاشی دریغ نکرد، گفت: شهید‌آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهوری ساده‌زیست بود و مدام دغدغه معیشت و فرصت شغلی جوانان را داشت؛ این روحیه را در دولت‌های گذشته کمتر شاهدش بودیم. […]

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه شهید رئیسی در تحقق‌بخشی آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) از هیچ تلاشی دریغ نکرد، گفت: شهید‌آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهوری ساده‌زیست بود و مدام دغدغه معیشت و فرصت شغلی جوانان را داشت؛ این روحیه را در دولت‌های گذشته کمتر شاهدش بودیم.
وی افزود: امام خمینی(ره) در طول حیات زندگی گوهربار خودشان، بارها از نابودی رژیم صهیونیستی و همچنین خشم و انزجار جهانیان از سیاست های این رژیم منحوس گفتند و اکنون می‌بینیم که بعد از عملیات طوفان الاقصی، جهان نگاه جدیدی به موضوع فلسطین و همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی داشته است و این یعنی اینکه دنیا هم اینک با سیاست‌های مستکبرانه آنان موافق نیست و این رژیم روز به روز دچار انزوای بیشتری در عرصه جهانی می‌شود.
او یادآور شد: توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته از دغدغه‌های اصلی حضرت امام(ره) بود؛ شهید رئیسی نیز برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه داشته و آن را از شعارهای اصلی خدمتی قرار داد؛ به طوری که با اینکه در جمع ما نیستند اما خدمات شایسته وی نمایان است. 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهید رئیسی حامی مظلومان بود و در هر جا که احساس می‌کردند کم‌کاری شده، خودش وارد میدان حمایت می‌شدند. 
وی همچنین در سوالی مبنی بر اینکه حضور جوانان و نوجوانان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) چقدر اثرگذار است، گفت: دشمنان به دنبال گرفتن فکر و اندیشه نوجوانان و جوانان ما هستند و در همین راستا شاهد فتنه‌هایی علیه نوجوانان و دانش‌آموزان در فتنه‌های گذشته بودیم اما بحمدالله خنثی شد.
او اظهار داشت: دشمن می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند باید بگویم ملت ایران بیدار هستند و هرگز در دام دشمنان نخواهند افتاد. 
آصفری یادآور شد: امام راحل مرد تاریخ ایران اسلامی است که توانست با بهره‌گیری از نیروی ایمان و همراهی مردم رژیم طاغوت را سرنگون و نظام اسلامی را جایگزین آن کند. 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید برای آشنایی نسل جدید انقلاب با آرمان‌ها و رهنمودهای امام راحل تلاش کرد چرا که دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی در فراموشی آرمان‌های انقلاب و امام راحل را دارند. 
انتهای پیام//ح.ع